Appartement Arbiskogelblick

30 reviews over Appartement Arbiskogelblick

• 2019
    9Esther Hofman13-08-2019

Super vakantie gehad

Auto is wel aan te raden, vriendelijke eigenaren. Mooie rustige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Hans Elderkamp07-06-2019

Super appartement, zeker aan te bevelen

Erg mooi 6 persoonsappartement, netjes, rijk uitgerust en vriendelijke eigenares. Rustig gelegen maar toch in het centrum dicht bij alle voorzieningen. 1e week van juni erg rustig in Gerlos maar in omgeving genoeg te zien. Voor de kinderen speelkamer in de kelder en tafeltennis in de tuin. Sauna aanwezig en lift. In de winter skiliften in het dorp op loopafstand. In de zomer volop wandelmogelijkheden. Top!!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Kim11-02-2019

Perfect appartement voor de wintersport! :-)

Voor de wintersport waren we op zoek naar een leuk appartement dichtbij de pistes. Al snel kwamen we uit bij Arbiskogelblick. Het appartement is schoon, erg ruim, goed onderhouden, vriendelijke eigenaar en van veel gemakken voorzien. Het ligt op loopafstand van het dallift en het centrum maar toch ook lekker rustig gelegen en er is meer dan genoeg ruimte om te parkeren. Mocht je zo het appartement in willen skiën dan is dat ook mogelijk. Stukje off piste en de jongens stonden op het balkon. :-) De prijs voor een week inclusief skipas lag precies in ons budget en dat was het ook zeker waard. De handdoeken werden meerdere keren verschoond en we hebben uitgebreid gebruik gemaakt van de broodjes service. De ene dag besteld en de volgende ochtend stond er een mandje met vers gebakken broodjes klaar. We hebben ons hier uitstekend vermaakt. Mochten wij ooit weer naar Gerlos gaan voor de wintersport dan weet ik zeker dat wij hier weer boeken!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    10Greet Konijn30-12-2018

Fantastisch, aardige mensen en geweldige serviced

Wij hebben het super gehad met ons hele gezin! Was top!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2018

• Oude reviews

9Mulder31-01-2016

het verblijf was super!

rekening houden met de borg van 200 euro die moet namelijk contant worden betaald.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Ingrid20-07-2015

Fantastische accomodatei

Mede naar aanleiding van de goede reviews hebben wij een week een appartement geboekt in Arbiskogelblick. En daar hebben we geen spijt van gehad. Het appartement is schoon, ruim, van alle gemakken voorzien, op loopafstand van het centrum, maar toch rustig gelegen, er is genoeg ruimte om te parkeren. De prijs voor dit alles is (vinden wij) laag en daar zit dan ook nog bad en keukenlinnen bij in. Wat ook nog eens halverwege de week vervangen wordt. Er is een prima broodjes service: de ene dag besteld, de volgende dag staat het mandje met broodjes om 7.30 voor de deur. De kosten worden bij vertrek met de borgsom verrekend. Wij vonden dit een superappartement en komen beslist nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Fam. van Erven23-09-2014

Zeer goede appartementen.

Het complex is ongeveer 10 jaar geleden gebouwd. Functioneel. Schoon. Heel erg aardige mensen. Net even weg van de snelweg maar toch in het centrum van Gerlos. Dichtbij de meest nodige voorzieningen. VVV en supermarkt. Prijs t.o.v. prestatie erg goed. Gratis gebruik van Sauna en WIFI. Elke ochtend het mandje met broodjes voor de deur is toch leuk? kortom : een aanrader !

Gereisd met partner in september 2014

• 10scavo01-10-2013

Aanrader!!!

Wij zijn in de zomer voor de tweede keer op vakantie geweest bij Arbiskgelblick. Kamers zijn zeer schoon en ruim. Ondanks de hittegolf die toen was waren het appartement koel terwijl we onder het dak zaten. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en omdat het appartementencomplex niet aan de hoofdstraat ligt was het ook vrij rustig. In de appartement is het wifi-ontvangst slecht maar dat is als het goed is nu verbeterd want toen we vertrokken werden er wifi routers op elke verdieping gehangen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Sandra12-08-2013

Ruim appartement, prachtige lokatie

De appartementen liggen net achter de hoofdstraat in het centrum van Gerlos. Qua supermarkt en restaurants perfecte ligging. Wij waren er in de zomer en dan is de Isskogelbahn open en die ligt op loopafstand. Wij hadden een 3 kamerappartement aan de voorkant van het gebouw en rondom een balkon. De indeling is praktisch, 2 ruime slaapkamers en 2 badkamers, 1 x een toilet appart. De eigenaren zijn aardig en staan altijd voor je klaar. Voor de kinderen is er in de kelder een leuke speelkamer en buiten staat een grote trampoline. De tv met Nederlandse zenders heeft 1 Nederlandse: BVN, maar dat maakte ons niet veel uit. Verder is er inmiddels in alle ruimte gratis WIFI.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9tonny morssinkhof04-07-2013

mooie- ruime appartementen met 2 badkamers

Hadden hier een ruim 3 kamer app. met 1 badkamer met douche/toilet en wastafel en 1 badkamer met douche en wastafel, daarnaast nog een 2e toilet in de hal . ruim balkon- goed ingerichte keuken met vaatwasser/oven /magnetron etc. Satelliet t-v Eettafel met 6 stoelen en een comfortabele zit-slaapbank . Gebouw van 3 verdiepingen met lift. In kelder droogruimte voor ski"s etc. Ook aanwezig een gratis sauna- stoombad--douches en relaxruimte met gratis handdoeken. Bij verblijf van een week extra handdoekenwissel, Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaams "zomers ideaal voor wandelaars en mountainbikers en s "winters uiteraard de wintersport. Goede broodjesservice

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

7 tips over Appartement Arbiskogelblick

• Sandra, 12-08-2013

Zoveel tips, er is zoveel te doen. Een aanraders is en blijft natuurlijk de Watervallen van Krimml. Vanuit Gerlos zijn veel wandelingen mogelijk, ook met kinderen zijn er veel mogelijkheden. En via het VVV is er ook een mogelijkheid om voor een "medaille" te lopen, voor kinderen altijd een leuke aanmoediging om toch nog even door te lopen.

• Laurens, 27-08-2012

Op de begane grond is nog een wc, gebruik die. Dat is de beste wc in het hele gebouw :)

• scavo, 01-10-2013

De sauna is ook een aanrader. Voor kinderen is er in de zomer een grote trampoline naast het gebouw

1 vraag over Appartement Arbiskogelblick

• Geert , 12-11-2013

Skischool

Wat is de dichtsbijzijnde kinderskischool?

Appartement Arbiskogelblick info

• Aantal sterrenstersterster