Appartement Alpine Estate

Tonen op kaart

37 reviews over Appartement Alpine Estate

• 9Anita Offermans18-02-2020

prachtig luxe appartement

Het appartement was in het echt mooier dan het op de foto's lijkt! Wat een luxe! De ligging is niet nabij skilift maar door de gratis skibus die elk kwartier rijdt is dat geen enkel probleem. Het appartement was zeer schoon. We hadden een privésauna in ons appartement, wat een genot! Broodjesservice - heel handig, welkomstpakket - heel attent

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 2018
    8Klipper31-07-2018

Wij verbleven in het penthouse deluxe en dit was geweldig . Dit appartement is geschikt voor 10 personen en zeer ruim. Het panoramisch uitzicht in het gehele appartement is een top beleving. Vanuit de hottub op het dakterras geniet je van mooie Oostenrijk en de natuur. De inrichting is stijlvol en afgewerkt met mooi materiaal. Voor kleine kinderen is er geen speelmogelijkheden in en rondom het gebouw. Maar de ruimte van het appartement en de hottub maakte dit helemaal goed. Vanuit het appartement loop je klein stukje naar beneden en zijn er geweldige wandelroutes en belevenisroute voor de kinderen ook erg leuk.
    Enige waar rekening je rekening moet houden is de flinke borgsom en de eindschoonmaak is erg hoog van prijs. Maar dan heb je ook wel een uniek verblijf!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Nadine05-01-2018

Geniaal

Wij zaten in het appartementen complex Gerlos Alpine Estate. Dit was een geweldig mooi appartement! Alles er op en eraan. Het was wel net iets buiten Gerlos waardoor we een klein stukje moesten lopen. Dit was voor ons eigenlijk geen probleem. Gerlos is echt een super dorp voor een leuke wintersport. Mooie afdalingen en en geweldig leuk Apres ski plek. Wij vonden het top!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

9DanielledeBloois19-08-2016

Super !

Appartement was zeer netjes en van alle gemakken voorzien! Mooie ligging , veel te doen in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Joke12-06-2016

Verbleven in Top 7, een 6 persoons appartement met 3 volwaardige slaapkamers met 2 persoonsbedden en ook nog een kamertje met stapelbed. (Dus eigenlijk 8 bedden) 2 grote badkamers met ligbad waarvan een met een grote sauna met zelfs infrarood lampen. Appartement was modern en volledig ingericht. Ook het uitzicht was super op de hoogste piste van Koningsleiten.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9edithh07-09-2015

super !

Ligt hoog op berg, als je ergens naar toe wilt, dus een hele rit naar onder, 22km ongv, en weer terug natuurlijk. Dit geld voor zomervakantie, ik neem aan dat de meeste mensen in de winter boven blijven. Er liggen wel veel restaurants en winkels in Gerlos zelf. Dit is te voet goed te doen. Voor kinderen is er zomers weinig te beleven, is geen zwembad, speeltuin of zo bij. Is echt alleen een appartement, wat zeker heel mooi is, met groot balkon.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9JM17-08-2013

Fantastisch, mooi en luxe!

In de zomer (augustus) van 2013 verbleven wij in Top 11 van Gerlos Alpine Estate. Fantastisch mooi, ruim en luxe appartement! Mooie inrichting en werkelijk van alle gemakken en benodigdheden voorzien; 5 badkamers, ligbaden, sauna, jacuzzi, ruim balkon en fenomenaal (vrij) uitzicht. Veel activiteiten in de omgeving; voor ieder wat wils! Enorm genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10sjoukje05-08-2013

Moooooooooi!!!

Hier kan je heel goed naar toe, in de zomer!! Wat een luxe en fijn appartement. Het is heel nieuw, zeer schoon. We hadden een mega groot balkon! Als het weer niet zo mooi is, kan je lekker relaxen en tv kijken. Met aanbod van alle Nederlandse zenders. Leuke mand met wijn en snacks bij aankomst.

Zonder poespas (restaurant, winkel, drukte) even uitrusten.... en baden in luxe!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Marissa04-08-2013

Geweldig appartement in een prachtige omgeving.

Net terug van een vakantie in Gerlos. Een prachtig appartement van alle gemakken voorzien. Uitzicht is adembenemend. In de buurt zijn supermarktjes, winkel en restaurant (op loopafstand). De beheerder,, de familie Huxer, is uiterst behulpzaam. Hebben een aantal keren gebruik gemaakt van de gratis bus die je naar "beneden" bracht. Ondanks dat het appartement op een behoorlijke helling ligt, vinden wij het goed te doen, ook voor kinderen en ouderen (mits goed te been).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Corinne24-03-2013

Supermooi appartement

Supermooi appartement met alles erop en eraan. Veel ruimte, alles aanwezig, schoon en netjes. Je moet wel een flink stijle helling aflopen om bij de skibushalte te komen, je zit namelijk een km of 2 van de pistes af.

Enige echte minpunt aan het verblijf vonden wij de extra kosten die er aan het einde nog eens bij kwamen. € 28.50 per persoon voor het schoonmaken + € 8.50 per persoon voor bedlinnen en handdoeken (staat apart vermeld maar is verplichte afname, dus je hebt gewoon geen keuze). Dit kan dus flink oplopen, afhankelijk van het aantal mensen waarmee je in het appartement zit. Je moet ter plekke 300 euro borg betalen (contant of het wordt van je creditcard geboekt),

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2013

5 tips over Appartement Alpine Estate

• JM, 17-08-2013

Neem een (electrische) vliegenmepper mee; veel vliegen! Er is wel een speciale lamp aanwezig, echter trekt deze nooit alle vliegen/insecten aan.

• Marissa, 04-08-2013

Eten bij Joe's en de Milchbar is ons erg goed bevallen. Daarnaast gezwommen in Zell am Ziller en Fugen.

• Corinne, 24-03-2013

Tip 1: geef ook van te voren aan als je een sauna of openhaard in je appartement wilt! De appartementen zijn allemaal verschillend en niet gevraagd = geen keuze. De sauna is overigens wel piepklein in het appartement. Tip 2: neem een kluis bij Intersport bij de piste zodat je niet hoeft te sjouwen met je ski's en op je skischoenen hoeft te lopen.

1 vraag over Appartement Alpine Estate

• ruben, 17-02-2013

skigebied

weet iemand hoe de 4pers.appartementen er uit zien ? en hoe ver licht het skigebied vande appartementen

Corinne, 24-03-2013

wij zaten in een 4persoons appartement, was errrrg mooi, superruim (2 slaapkamers en hele grote woonkamer met open keuken met alles erop en eraan) en netjes. Prijs is echter exclusief hoop kosten, zoals bedlinnen en handdoeken a 8.50 pp en 28.50 pp schoonmaakkosten. Je zit echt aan het begin van Gerlos, zo'n 2 km van de piste, er gaat wel om de haverklap een skibus die via een stijle berghelling te bereiken is.

Appartement Alpine Estate info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig