Géén boekingskosten

Alpine Estate

Appartement
OostenrijkTirolGerlos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Alpine Estate voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 36 reviews

Meer appartement info

36 Reviews over Alpine Estate

• 9Anita Offermans18-02-2020

prachtig luxe appartement

Het appartement was in het echt mooier dan het op de foto's lijkt! Wat een luxe! De ligging is niet nabij skilift maar door de gratis skibus die elk kwartier rijdt is dat geen enkel probleem. Het appartement was zeer schoon. We hadden een privésauna in ons appartement, wat een genot! Broodjesservice - heel handig, welkomstpakket - heel attent

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 8Klipper31-07-2018

Wij verbleven in het penthouse deluxe en dit was geweldig . Dit appartement is geschikt voor 10 personen en zeer ruim. Het panoramisch uitzicht in het gehele appartement is een top beleving. Vanuit de hottub op het dakterras geniet je van mooie Oostenrijk en de natuur. De inrichting is stijlvol en afgewerkt met mooi materiaal. Voor kleine kinderen is er geen speelmogelijkheden in en rondom het gebouw. Maar de ruimte van het appartement en de hottub maakte dit helemaal goed. Vanuit het appartement loop je klein stukje naar beneden en zijn er geweldige wandelroutes en belevenisroute voor de kinderen ook erg leuk.
    Enige waar rekening je rekening moet houden is de flinke borgsom en de eindschoonmaak is erg hoog van prijs. Maar dan heb je ook wel een uniek verblijf!

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 10Nadine05-01-2018

Geniaal

Wij zaten in het appartementen complex Gerlos Alpine Estate. Dit was een geweldig mooi appartement! Alles er op en eraan. Het was wel net iets buiten Gerlos waardoor we een klein stukje moesten lopen. Dit was voor ons eigenlijk geen probleem. Gerlos is echt een super dorp voor een leuke wintersport. Mooie afdalingen en en geweldig leuk Apres ski plek. Wij vonden het top!

• 9DanielledeBloois19-08-2016

Super !

Appartement was zeer netjes en van alle gemakken voorzien! Mooie ligging , veel te doen in de omgeving.

• 9Joke12-06-2016

Verbleven in Top 7, een 6 persoons appartement met 3 volwaardige slaapkamers met 2 persoonsbedden en ook nog een kamertje met stapelbed. (Dus eigenlijk 8 bedden) 2 grote badkamers met ligbad waarvan een met een grote sauna met zelfs infrarood lampen. Appartement was modern en volledig ingericht. Ook het uitzicht was super op de hoogste piste van Koningsleiten.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9edithh07-09-2015

super !

Ligt hoog op berg, als je ergens naar toe wilt, dus een hele rit naar onder, 22km ongv, en weer terug natuurlijk. Dit geld voor zomervakantie, ik neem aan dat de meeste mensen in de winter boven blijven. Er liggen wel veel restaurants en winkels in Gerlos zelf. Dit is te voet goed te doen. Voor kinderen is er zomers weinig te beleven, is geen zwembad, speeltuin of zo bij. Is echt alleen een appartement, wat zeker heel mooi is, met groot balkon.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9JM17-08-2013

Fantastisch, mooi en luxe!

In de zomer (augustus) van 2013 verbleven wij in Top 11 van Gerlos Alpine Estate. Fantastisch mooi, ruim en luxe appartement! Mooie inrichting en werkelijk van alle gemakken en benodigdheden voorzien; 5 badkamers, ligbaden, sauna, jacuzzi, ruim balkon en fenomenaal (vrij) uitzicht. Veel activiteiten in de omgeving; voor ieder wat wils! Enorm genoten!

• 10sjoukje05-08-2013

Moooooooooi!!!

Hier kan je heel goed naar toe, in de zomer!! Wat een luxe en fijn appartement. Het is heel nieuw, zeer schoon. We hadden een mega groot balkon! Als het weer niet zo mooi is, kan je lekker relaxen en tv kijken. Met aanbod van alle Nederlandse zenders. Leuke mand met wijn en snacks bij aankomst.

Zonder poespas (restaurant, winkel, drukte) even uitrusten.... en baden in luxe!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Marissa04-08-2013

Geweldig appartement in een prachtige omgeving.

Net terug van een vakantie in Gerlos. Een prachtig appartement van alle gemakken voorzien. Uitzicht is adembenemend. In de buurt zijn supermarktjes, winkel en restaurant (op loopafstand). De beheerder,, de familie Huxer, is uiterst behulpzaam. Hebben een aantal keren gebruik gemaakt van de gratis bus die je naar "beneden" bracht. Ondanks dat het appartement op een behoorlijke helling ligt, vinden wij het goed te doen, ook voor kinderen en ouderen (mits goed te been).

• 9Corinne24-03-2013

Supermooi appartement

Supermooi appartement met alles erop en eraan. Veel ruimte, alles aanwezig, schoon en netjes. Je moet wel een flink stijle helling aflopen om bij de skibushalte te komen, je zit namelijk een km of 2 van de pistes af.

Enige echte minpunt aan het verblijf vonden wij de extra kosten die er aan het einde nog eens bij kwamen. € 28.50 per persoon voor het schoonmaken + € 8.50 per persoon voor bedlinnen en handdoeken (staat apart vermeld maar is verplichte afname, dus je hebt gewoon geen keuze). Dit kan dus flink oplopen, afhankelijk van het aantal mensen waarmee je in het appartement zit. Je moet ter plekke 300 euro borg betalen (contant of het wordt van je creditcard geboekt),

• 7Ligging t.o.v. pistes

Appartement Alpine Estate info