Hotel Alpenrose Gerlos

9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,4

7 tips over Hotel Alpenrose Gerlos

krikri, 2-8-2014
Het hotel is lid van de Berg Activ groep. In tegenstelling tot andere soortgelijke initiatieven in Oostenrijk (obv voorgaande vakanties) stelt deze samenwerking niet zo heel veel voor. Begeleide fiets- en wandeltochten waren zeer goed georganiseerd doch voor alle andere zaken moest je toch vaak diep in de buidel tasten waardoor het totaal kostenplaatje hoger uit kwam dan bij andere gelijkaardige formules in andere regio's waar meer inbegrepen is in de prijs.
kamphuis, 1-10-2013
Fijne omgeving om mooie wandelingen te maken.
Cuypers, 27-8-2013
Restaurant Larmachalm : Heerlijke kippetjes, mooi terras, een echte aanrader

gsmpoot, 12-3-2013
Bel of mail tijdig als je er eens wilt verblijven.
fam van eck, 6-12-2012
michi's ski school is voor de kids geweldig..
B.Krijbolder, 27-9-2012
Als je naar Gerlos gaat om te wandelen. Voor de deur stopt een bus die je overal naar toe brengt.

Rick, 8-1-2012
Milchbar, hier kun je goed lunchen en de Cin Cin is toch wel de meest gezellige apres ski gelegenheid.