Hotel Alpenrose Gerlos

Hotel Alpenrose Gerlos
9,7

• Ligging t.o.v. pistes9,4

114 reviews over Hotel Alpenrose Gerlos in het Nederlands

prima verzorging goed van eten en drinken.

Bennie veldscholte
22-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

het restaurant op de berg in gerlos,lopend naar boven tot restaurant snappshutte,heerlijk vertoeven eten en drinken en acccordionmuziek terplekke door eigenaar,dan voor 2 euri,s opde slee terug naar begin.

Geweldig gastvrij hotel

Renske van Rooijen
18-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het was weer een geweldige week. We hebben erg genoten. Karin en Roland gastvrij als altijd en ondanks dat we met een grote groep waren (18 pers.) met kinderen was alles prima geregeld. Kamers keurig, eten perfect. Het is steeds fijn thuiskomen. Een hotel om relaxed te vertoeven, ook met kleine kinderen.

Fantastisch Hotel met heerlijk eten en gastvrij

Edwin Haanstra
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer goed hotel. Het eten was super elke dag heerlijk gegeten ruime keuze. Ontbijt zelfde verhaal top gewoon. Karin en Roland doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij voelden ons echt thuis. Kamers schoon en ruim en dagelijks goed schoon gehouden. Na skiën vanaf 15.30 uur dagelijks snack of een taartje. En na het diner nog gezellig wat na drinken in de bar. Skiliften dorfbaan op loop afstand van hotel . Een top vakantie gehad!!!!

Corina van Wilgen
27-1-2018

Wij zijn net terug we zijn van 20-1-2018 t/m 27-1-2018

Wij komen er al ruim 13 jaar alles is perfect Roland en Karin en Mathias hun zoon Karin is de kokkin en doet het perfect alles is lekker wat zij klaar maakt Roland is de gastheer altijd vrolijk en erg vriendelijk net als Karin en Mathias

Augustus gaan we weer

Geweldig

Gert-Jan en Ivette
17-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Roland en Karin weten precies hoe ze het de gasten naar de zin moeten maken.

Karin is een fantastische chef kok!

Fantastisch hotel

de Meulemeester
24-8-2017

Wij waren reeds voor de vierde keer in Alpenrose. Het is leuk om er steeds terug te komen. De gemoedelijkheid, het superlekker eten van Karin, de sfeer, ... Een heel mooie wandelomgeving waar iedereen zijn gading vindt.

Roland staat steeds klaar met tips betreffende wandelingen en uitstappen.

Met de liftenkaart kan je in de zomer gratis gebruik maken van de Isskogelbahn en de liften in Königsleiten. Je kan ook gratis gebruik maken van de wandelbus en deelnemen aan het programma van Bergactiv.

Roland en Karin zijn fantastische uitbaters met heel veel passie!!!

Het is altijd weer een thuis komen als je er komt

Kees Annie Christian en Ria
20-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het zijn sociale en zorgzame mensen , gewoon fijn om daar te zijn ,

Heerlijk pension

Mylène
15-7-2017

Top pension , fantastisch eten

Helemaal top

john Lievens
20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Is gewoon een top hotel met vriendelijke mensen en ontzettend goed ontbijtbuffet en heerlijk avondeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenrose Gerlos in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenrose Gerlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.