Hotel Alpenhof

• Sauna
Meer hotelinfo

141 reviews over Hotel Alpenhof

• 10guy robbeets02-10-2019

prachtig hotel waar je onmiddelijk thuis bent! TOP

prachtig hotel rustig gelegen aan het begin van de drukke hoofdstraat. aangekomen om 09u30 en een snelle en vriendelijke check in gekregen(waren ook vorig jaar reeds te gast in dit hotel). propere kamers,prachtig saunalandschap en toffe relaxruimte(adults only)op niveau 5. eten top (keuze uir 3 hoofdgerechten voor het avondeten)

• 10Fam. Van Gelder20-08-2019

Fantastisch!

Super hotel! Waren er voor de 4e keer. Mooie kamers, zwembad en veel ruimte om te sporten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We komen zeker weer.

Met oudere kinderen

• 9Fam Polman20-08-2019

Fantastisch hotel, voor de hele familie!

Het is een fantastisch hotel, voor ieder lid van de familie is er iets te doen. Ze zijn super vriendelijk willen alles voor je doen. Mooi uitgangspunt voor uitstapjes, die veelal binnen 45 minuten rijden liggen. Je krijgt een liftpas erbij, en mag eenmalig gebruik maken van een e bike, wat zeer de moeite waard is. Alles wat je nodig hebt voor een geweldige vakantie.

Met oudere kinderen

• 9Mvr Ilse25-04-2019

Fantastisch hotel, kamers en eten

Super mooi hotel. Het heeft een goede ligging. Het hotel heeft heerlijk eten. Buffet en bij het avondeten Kun je ook nog van de kaart kiezen. De kamers zijn heel mooi en heel groot. Heeft mooi zwembad voor jong en oud. Pluspunt is dat je skipas in hotel kunt kopen en direct kan skiën. Zeker een aanrader

• 7Marinus31-03-2019

Prima, met wat min puntjes.

Een week hier vertoeft. Een wat verouderd hotel. Maar dat deert nauwelijks. Heel slechte WiFi. Vriendelijk personeel. Vooral een hotel voor families met kinderen. Veel vaste terugkomende gasten. Eten is oke. Ik vind de eigenaren wat afstandelijk. Wat zou er mis zijn om even bij vertrekkende gasten aan de eettafel te komen om een goede reis te wensen. En om te vragen of alles naar wens is geweest en dat ze hopen op wellicht een terugkeer.

• 10Tanne Vermeulen- Vennik21-03-2019

Fantastisch, tot volgend jaar.

Ligging is top, omdat de nieuwe lift slechts 300m van het hotel af ligt. Er zijn verwarmde lockers bij de lift, dus je loopt even op schoenen naar het hotel!

• 9Jörgen Jansen20-03-2019

alles top

alles top kamers, personeel, keuken,bar, voorzieningen

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 7Twan, Lex , Sander.19-03-2019

Redelijk

Zeer gastvriendelijk hotel eten zwembad sauna top, pistes winkels en restaurants zijn allemaal op loopafstand. Alleen als je de 5persoons- kamer boekt, (we waren met zijn 3tjes volwassenen) bij touroperator dan slaapt er een persoon op een kinderbed of bedbank die heel erg hard is. We zaten in het laatste pand wat wel een wandeling met zich meebracht.(niet erg, maar als je slecht te been bent moet je dat wel weten). Op de kamer lagen maar twee badjassen we vroegen om een extra die we ook kregen, maar ook de rekening? Internet is een groot drama we hadden speciaal gezocht op een hotel met goed internet desnoods bijbetalen maar helaas geen tot nauwelijks internet. Het is muggenziften maar voor de een is dit belangrijk en voor de ander dat.

Groetjes Twan Lex Sander

• 9Wouter T.12-03-2019

Schitterend familiehotel, direct aan de skipiste

Schitterend familiehotel, direct aan de piste. Hotel Alpenhof biedt waar voor zijn geld. Lekkere keuken, uitstekende faciliteiten voor zowel kinderen (zwembad, hele dag kinderclub, aangepast menu,...) als volwassenen (mooie, ruime kamers, mooi zicht, zeer mooie spa, uitgebreid wellnessaanbod, prima skifaciliteiten, ruime eigen parkeergarage,...). Professioneel gerund, maar met vriendelijke gastvrije sfeer. Niets op aan te merken.

Met jonge kinderen

• 8Paulien van der Klij06-03-2019

Lokatie en faciliteiten zijn Top!

Lokatie op 2 minuten lopen van de Dorfsbahn met complete facititeiten verhuur,lockers,lift) is fantastisch. Dankzij uitgebreide faciliteiten ideaal met kinderen: zwembad met welness, speelhal, indoor voetbalveld. Dus als je je kinderen een keer bij de laptop weg wilt houden, dan gaat dat hier zeker lukken! Voor het eten hoef je hier niet naartoe te gaan (hektisch in restaurant en veel te warm!). Appartementen zijn wel okee maar pittig geprijsd - je betaalt vooral voor lokatie en faciliteiten. Met 6 personen in 4-7 persoons app is het Oostenrijkse gezelligheid, krap en zelf afwassen;-).

• 10Ligging t.o.v. pistes

4 tips over Hotel Alpenhof

• Luc, 07-02-2012

Boek op tijd uw vakantie in dit hotel want het kan er soms op aan komen in de drukke schoolperiodes.

• Luc Cap, 24-01-2013

Geniet tussen 15.00 en 17.00 u van de küchen en soep, croque-monsieurs...gratis !

• Atie, 20-08-2012

Rafting op de beek is zeker een aanrader.

0 vragen over Hotel Alpenhof

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
    • ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad