Appartement Alpenhof

Geweldig vriendelijk familie hotel

Familie van Schie
1-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We voelden ons vanaf het eerste moment welkom. Zeer klantvriendelijke medewerkers. Appartementen zijn prima. We voelen ons hier thuis. Met twee honden is t prima vertoeven in het appartement. Als appartementen gast mag je gebruik maken van alle hotelfacikiteiten en dat is heel fijn.

• Ligging t.o.v. pistes8

Tweekamer appartement E is ingericht voor 2 personen en kan worden uitgebreid met bedbank naar gebruik door 4 personen. Voordeel is dat je gebruik kunt maken van de hotelfaciliteiten ( binnendoor bereikbaar) zoals zwembad, sauna en fitness ruimte. Minpunt is de bijzonder slechte wifi ontvangst. Hotel/appartement is rustig gelegen en de skibus stopt voor de deur. Wij hebben een prima week gehad in Alpenhof appartments.

Heerlijk

Irma
11-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super appartement. Groot genoeg voor 3 volwassen en een kind 2 jaar. Keukengerei was gering maar voor de rest was het een goed appartement (D). Hotel faciliteiten waren zeer goed. Zwembad, kinderspeelruimte e.d. waren ook goed.

Ligging van het hotel was prima. Skibus stopt om de 10 minuten voor het hotel en het centrum/winkels ligt op nog geen 5 minuten afstand wandelen.

Goed appartement in een hotel!

Marco de Nijs
11-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijke vakantie gehad, het skigebied is echt super! Het voordeel van dit appartement is dat je de faciliteiten van het hotel in huis hebt, als een goed restaurant en gezellige bar. Dus als de kids sliepen, konden wij beneden gezellig onder de mensen zijn.

Relaxte wintersport vakantie

Herman
7-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eind maart hebben wij verbleven in appartement Alpenhof in Gerlos.

Skigebied is echt super groot! Het appartement was echt super. Na het skien hebben we veel vuldig gebruik gemaakt van de wellness, deze is echt fantastisch.

Voor ons een echte aanrader!

Super hotel met heerlijk zwembad en sauna

Hans
23-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ideaal hotel om na het skien bij te komen in het zwembad, de sauna of de bar. De skibus stopt voor de deur!

Super skihotel

Bianca
17-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel ligt aan de rand van Gerlos.De skibus stop tegenover het hotel en binnen 5 minuten ben je bij de skilift. Skien in Gerlos is helemaal TOP!! Het hotel is relatief groot maar het personeel geeft je toch de persoonlijke aandacht. Men is erg vriendelijk en behulpzaam, een pluim hiervoor. De kamers zijn ruim, comfortabel en netjes. We gaan zeker nog een keertje terug.

Uitstekend appartement

Merel
16-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

In januari geweest en appartement is van alle gemakken voorzien. Heb je vragen of iets nodig, dan , dan staat personeel je vriendelijk te woord.

Een aanrader!

• Ligging t.o.v. pistes7

Leuk appartement we hebben ons uitstekend vermaakt.

De kinderen vonden het heerlijk.

Vriendelijke mensen. Deze appartementen zou ik willen

aanraden.

beetje duur voor wat je krijgt!

Wim
14-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Op zich een goed appartement, huiskamer en keuken erg klein voor 6 personen! Slaapkamers juist weer ruim. Zwembad en sauna zijn mooi. Jammer dat de receptie niet altijd bezet is, we moesten lang wachten bij aankomst. Let op als je wat drinkt er bestellen mensen op jouw rekening!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alpenhof in Gerlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.