Appartement Alpenhof

Meer appartementinfo

14 reviews over Appartement Alpenhof

• 9Familie van Schie01-05-2016

Geweldig vriendelijk familie hotel

We voelden ons vanaf het eerste moment welkom. Zeer klantvriendelijke medewerkers. Appartementen zijn prima. We voelen ons hier thuis. Met twee honden is t prima vertoeven in het appartement. Als appartementen gast mag je gebruik maken van alle hotelfacikiteiten en dat is heel fijn.

• 8Kees07-03-2016

Prima appartement met toegang tothotelfaciliteiten

Tweekamer appartement E is ingericht voor 2 personen en kan worden uitgebreid met bedbank naar gebruik door 4 personen. Voordeel is dat je gebruik kunt maken van de hotelfaciliteiten ( binnendoor bereikbaar) zoals zwembad, sauna en fitness ruimte. Minpunt is de bijzonder slechte wifi ontvangst. Hotel/appartement is rustig gelegen en de skibus stopt voor de deur. Wij hebben een prima week gehad in Alpenhof appartments.

Met oudere kinderen

• 9Irma11-01-2016

Heerlijk

Super appartement. Groot genoeg voor 3 volwassen en een kind 2 jaar. Keukengerei was gering maar voor de rest was het een goed appartement (D). Hotel faciliteiten waren zeer goed. Zwembad, kinderspeelruimte e.d. waren ook goed. Ligging van het hotel was prima. Skibus stopt om de 10 minuten voor het hotel en het centrum/winkels ligt op nog geen 5 minuten afstand wandelen.

• 8Marco de Nijs11-05-2012

Goed appartement in een hotel!

Heerlijke vakantie gehad, het skigebied is echt super! Het voordeel van dit appartement is dat je de faciliteiten van het hotel in huis hebt, als een goed restaurant en gezellige bar. Dus als de kids sliepen, konden wij beneden gezellig onder de mensen zijn.

• 9Herman07-05-2012

Relaxte wintersport vakantie

Eind maart hebben wij verbleven in appartement Alpenhof in Gerlos. Skigebied is echt super groot! Het appartement was echt super. Na het skien hebben we veel vuldig gebruik gemaakt van de wellness, deze is echt fantastisch.

Voor ons een echte aanrader!

• 9Hans 23-04-2012

Super hotel met heerlijk zwembad en sauna

Ideaal hotel om na het skien bij te komen in het zwembad, de sauna of de bar. De skibus stopt voor de deur!

Met vrienden

• 8Bianca17-04-2012

Super skihotel

Het hotel ligt aan de rand van Gerlos.De skibus stop tegenover het hotel en binnen 5 minuten ben je bij de skilift. Skien in Gerlos is helemaal TOP!! Het hotel is relatief groot maar het personeel geeft je toch de persoonlijke aandacht. Men is erg vriendelijk en behulpzaam, een pluim hiervoor. De kamers zijn ruim, comfortabel en netjes. We gaan zeker nog een keertje terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8Merel16-04-2012

Uitstekend appartement

In januari geweest en appartement is van alle gemakken voorzien. Heb je vragen of iets nodig, dan , dan staat personeel je vriendelijk te woord. Een aanrader!

• 8Miranda09-04-2012

Leuk appartement we hebben ons uitstekend vermaakt

Leuk appartement we hebben ons uitstekend vermaakt. De kinderen vonden het heerlijk. Vriendelijke mensen. Deze appartementen zou ik willen aanraden.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8Wim14-01-2010

beetje duur voor wat je krijgt!

Op zich een goed appartement, huiskamer en keuken erg klein voor 6 personen! Slaapkamers juist weer ruim. Zwembad en sauna zijn mooi. Jammer dat de receptie niet altijd bezet is, we moesten lang wachten bij aankomst. Let op als je wat drinkt er bestellen mensen op jouw rekening!!

0 tips over Appartement Alpenhof

0 vragen over Appartement Alpenhof

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Wasmachine

• WinkelsKapper
      • ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras
      • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant

• SaunaStoombad / Turks bad