Sorteren

Reviews over Gerlos

Bestemming voor jong en oud.

Pleun Meertens
    11-6-2018
    Het dorp is heel gezellig er is voor elk wat wils, van jong tot oud. Ook als je niet skiet is het een prima plaats om te wandelen en je te vermaken. We waren met jonge kinderen en die vonden de piste bij het skichalet helemaal het einde. Leuk is ook dat je verschillende tenten hebt op de piste om een afzakkertje te nemen.

Geweldig

Sjoerd LUISMAN
    10-3-2018
    Erg gezellige plaats. Geweldige wandeltochten in een schitterende omgeving. Vaak wandelingen onder begeleiding gids.

Fantastisch!!!

Marlies
    6-3-2018
    Super vakantie,zon sneeuw,goed eten,geweldige locatie

Marleen de Graaf
    3-3-2018
    De grossklockner en schwarovskimiseum en de krimlerwasservall fantastisch om te zien en een goede busmaatschappij met een kei van een chauffeur daarna nog door naar plat is Kroatië pa jarig mooi om deze reis mee te maken En daar de plitvicemeren bezocht echt een fantastische reus.

geweldig fantastisch

l ackermans
    27-2-2018
    super verblijf.dit jaar weer maar dan in april met de Dutchweek
Gerlos scoort een 8,6 uit 10, op basis van 593 reviews