Sorteren

Reviews over Gerlos

Gezellige bestemming.

Luc Fonteijn
    16-7-2018

Gerlos is en blijft een prachtige wintersportplaats. Leuke winkels en super apresski. Het skigebied blijft ook prachtig en je hebt er ook leuke pistehutjes waar je gezellig kunt eten. We hadden ook top gegeten in ons skichalet. We zijn ook een keer naar de gletsjer van Hintertux geweest. Echt leuk om hierheen te gaan.

Bestemming voor jong en oud.

Pleun Meertens
    11-6-2018

Het dorp is heel gezellig er is voor elk wat wils, van jong tot oud. Ook als je niet skiet is het een prima plaats om te wandelen en je te vermaken. We waren met jonge kinderen en die vonden de piste bij het skichalet helemaal het einde. Leuk is ook dat je verschillende tenten hebt op de piste om een afzakkertje te nemen.

Geweldig

Sjoerd LUISMAN
    10-3-2018

Erg gezellige plaats. Geweldige wandeltochten in een schitterende omgeving. Vaak wandelingen onder begeleiding gids.

Fantastisch!!!

Marlies
    6-3-2018

Super vakantie,zon sneeuw,goed eten,geweldige locatie

Marleen de Graaf
    3-3-2018

De grossklockner en schwarovskimiseum en de krimlerwasservall fantastisch om te zien en een goede busmaatschappij met een kei van een chauffeur daarna nog door naar plat is Kroatië pa jarig mooi om deze reis mee te maken En daar de plitvicemeren bezocht echt een fantastische reus.

Gerlos scoort een 8,6 uit 10, op basis van 593 reviews