Sorteren

Reviews over Gerlos

onvergetelijk, mooie vakantie & Verblijf

J. Hoedjes.
    30-10-2018

Heel gezellig hotel. Mensen doen er alles aan om je een fantastisch verblijf te bezorgen. Fantatisch gezellige avonden met muziek. Dit hotel is echt een aanrader.

authentiek en super gezellig

Joke
    23-10-2018

Riederhof heeft een skibushalte voor de deur. Gerlos heeft een super ski opslag voor tijdens je vakantie, verwarmd, met banken om op te zitten en je schoenen te wisselen, fantastisch. Onderaan de piste dus hoef je dus niet meer mee te slepen. Riederhof zelf is een familie hotel met eenvoudige , prima kamers. Je hebt elke dag keuze uit een aantal gerechten voor diner die je sochtends aan kan geven. Ontbijtbuffet is ook zalig. Wij hebben hier echt genoten van de gezelligheid en het eten. Je kan naar Gerlos lopen, leuke route door het park of langs de weg. Wij houden daarvan, even de benen strekken nar de apres ski. Er is geen lift dus wel trappen lopen! Zeker een aanrader als je voor sfeer gaat!

Uitstekend

C.E.R. Kraesgenberg
    2-10-2018

Erg goed verblijf gehad en de familie ontvangt je met open armen. Ze nemen ook de tijd om te praten of advies te geven over de bezienswaardigheden. Kamers zijn netjes en schoon.

Cornelis L Zondervan
    9-9-2018

Jagerhof is een uitstekend hotel. We zijn hier geweest met oudere kinderen hadden twee mooie kamers aan de voorkant van het hotel . Kamers waren ruim en schoon. na 20.00 uur de weg voor het hotel nagenoeg stil dus absoluut geen hinder van het verkeer s'avonds. Ontbijt is meer dan goed, avond eten is super keuze uit 5 hoofgerechten!!! Personeel is uiterst behulpzaam , voldoende parkeergelegenheid buiten en in de parkeergarage. Komen zeker nog een keer terug.

Voor herhaling vatbaar!

Janet
    9-9-2018

Gezellige hotelier, attente bediening.

Lekker avondeten. Zeer nette en ruime kamer.

Genoeg te doen en te zien in omgeving.

Gerlos scoort een 8,5 uit 10, op basis van 595 reviews