Gerlos

Reviews over Gerlos

Favoriete plek in Gerlos

Paul van Son,
    20-1-2019

Uitstekend pension, zeer gastvrije en vriendelijke familie Wildauer, schone grote kamers, uitstekende ligging en lekker ontbijt en diner. Al voor de 6e keer geweest, voelt als thuiskomen!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Heerlijk familie pension in een gezellig dorp!

Serge,
    9-1-2019

Landhuis Staudacher is een echt Oostenrijks familie pension. De familie Staudacher zijn heel lieve mensen. De kamers zijn netjes en zeer proper. Het pension licht lekker afgelegen maar toch op maar 10 minuten lopen naar het centrum en de Dorfbahn. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar toch prima in orde. Het dorp is gezellig en kindvriendelijk. Op de pistes vind je lekkere en gezellige restaurants. Wij komen hier vier jaar op rij en hebben alweer geboekt voor 2020!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Mooie vakantie gehad!

Marieke Buerman,

Heel aangenaam verblijf!

Zeer toffe mensen die dit familiale hotel uitbaten. De uitbater kent al goed Nederlands. Hij geeft heel vaak tips en uitleg wanneer je meer wil weten of je uitstap. Hij kan goed met de kinderen omgaan.

Heel lekker eten, voor iedereen wat wils.

Wij waren heel tevreden en hebben een mooie vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Perfect

Familie Riedstra,
    9-1-2019

Wij hebben echt genoten van onze wintersport week bij Gasthof Riederhof en hebben al weer geboekt voor volgend jaar!

Gereisd met vrienden in december 2018

Supervakantie 😃

Henriette Schweertman,
    8-1-2019

Gezellig , vriendelijk , netjes . En de eigenaar speelt soms zelf muziek bij het avondeten 😃mooi skigebied . Kinderpiste ligt vlak bij het restaurant

En in het dal een mooie oefenplaats voor de allerkleinsten met leuke kindermuziek. Er worden leuke spelletjes met ze gedaan . En iedereen mocht even mee in de sneeuwscooter😃we kwamen alleen even langs om te kijken 😃en onze kids mochten ook instappen , top !!

Gereisd met vrienden in februari 2017
Gerlos scoort een 8,8 uit 10, op basis van 600 reviews