Reviews over Gerlos

Geweldig

Sjoerd LUISMAN, 10-3-2018
    Erg gezellige plaats. Geweldige wandeltochten in een schitterende omgeving. Vaak wandelingen onder begeleiding gids.

Fantastisch!!!

Marlies, 6-3-2018
    Super vakantie,zon sneeuw,goed eten,geweldige locatie

Marleen de Graaf, 3-3-2018
    De grossklockner en schwarovskimiseum en de krimlerwasservall fantastisch om te zien en een goede busmaatschappij met een kei van een chauffeur daarna nog door naar plat is Kroatië pa jarig mooi om deze reis mee te maken En daar de plitvicemeren bezocht echt een fantastische reus.

geweldig fantastisch

l ackermans, 27-2-2018
    super verblijf.dit jaar weer maar dan in april met de Dutchweek

Heerlijk ski-dorp!

Ruly, 26-2-2018
    Wij komen hier al jaren en dat is niet voor niets. Het is een heerlijk dorp met prima ski- en snowboardschool. Ook voor aprés-ski zijn er meer dan genoeg mogelijkheden. Michi's skischool en Hotzone snowbordschool zijn een prima school, zowel voor volwassenen als voor kleine kinderen. Mijn kleinzoon( wordt 3 in maart) wil nog elke dag terug naar zijn "juffie" om te gaan skiën. Ook zijn oudere broer (5) vond het geweldig. Er is altijd wel een nederlands sprekende leraar aanwezig. Ook de kennismaking met snowboarden voor kinderen van 3 tot 6 vonden ze super! Zillertal is een uitgebreid skigebied voor elk wat wils. Wij voelen ons hier al jaren prima thuis! Ook als je eens een keer geen zin hebt om te skiën, is er meer dan genoeg te doen in de omgeving.
Gerlos scoort een 8,5 uit 10, op basis van 591 reviews