Gasthof

dbaert
9-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer vriendelijke ontvangst ook al waren we wat vroeg. Zeer propere en rustige kamer met mooi uitzicht. Lekker ontbijt met eitjes naar keuze en heerlijk avondeten met de mogelijkheid te kiezen van de kaart. Steeds vriendelijke bediening ondanks onze gebrekkige kennis van het duits.

2008

Erg leuk hotel

fam Kwast
21-12-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

erg leuk familie hotel heel gastvrij ligt in een mooie omgeving. Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2008

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zeinisjoch in Galtür, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zeinisjoch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.