Hotel Landle

5 reviews over Hotel Landle in het Nederlands

Een grote verrassing !!!

Marcelis Erik en Sonia
20-8-2008

Een heerlijk hotel !!! Zeer vriendelijk personeel !! zeer goede service !!! Elke week stelt Erwin de hoteleigenaar een tour onder zijn begeleiding in de bergen voor !!! De eigenaars sparen moeite nog kost om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken !!Het personeel behandelt elke hotelgast ook als een gast en niet als een nummer !!! Daarenboven is de omgeving fantastisch mooi !!

Zeker een echte aanrader !!!! Wij gaan hoogstwaarschijnlijk nog terug !!!!!

• Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig familie hotel,ligt mooi tussen de bergen, voor het hotel een schattig beekje. Slaapkamers prima, service is erg aardig. Je kan ook nog gratis toegang krijgen tot het zwembad ongeveer 5 min. lopen. Er is in het hotel zelf een sauna, gewoon echt een gezellige aanrader!

• Ligging t.o.v. pistes9

Mooi liggende kameers aan de berg kant of aan de kant van een beek! Vriendelijke bediening. Lekker eten. Ligt in mooie omgeving en je kan er heel goed wandelen. Het is kindvriendelijk want ze hebben bij pension kindermenu en bij het opmaken van bedden leggen ze bij kinderen iets lekkers. Er is Fitnissruimte en je kan maar het hallenbad (zwembad)

Familiehotel met ca

Walter Beerens
    26-4-2006
    • Ligging t.o.v. pistes8

Familiehotel met ca. 34 bedden. Beoordeling afgezet tegen zomerseizoen

(juni/juli 2005). Strategisch uitgangspunt voor vele "doe" activiteiten in het schitterende "groene" Silvretta gebied (wandelen, mountainbike, klimmen). Maar ook ideaal voor natuurliefhebbers, rust en echt onthaasten ! Verzorging in alle opzichten goed. Het menu a la Carte zou iets uitgebreider mogen zijn.

Aanrader !

Familiehotel met ca

Walter B.
    20-3-2006
    • Ligging t.o.v. pistes8

Familiehotel met ca. 34 bedden. Qua prijs/kwaliteitsverhouding en service een prima onderkomen. Menukaart a la carte zou iets uitgebreider mogen zijn, dit geldt ook voor de avondmaaltijd op basis van halfpension. Kwaliteit is echter goed. Strategisch gelegen uitgangspunt

in de het fraaie en groene natuurgebied van de "Silvretta". Wandelaars, klimmers, mountainbikers met een oog voor de natuur komen hier aan hun trekken. Aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Landle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landle in Galtür, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landle scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.