Appartement Hochgaltür

Appartement Hochgaltürstersterster

9Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Galtür

Op vakantie geweest naar Hochgaltür?

9Fenomenaal

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

2 reviews over Appartement Hochgaltür

• 9Ruud23-03-2008

Wij hebben in maart 2008 in een appartement gezeten met 2 kleine kinderen. Zeer netjes, compleet, schoon en ruim. Wij hebben 1 x ontbeid en diner gebruikt van het pension, was niet bijzonder, met name het diner. Galtur ligt 2½ km. bij de pistes vandaan, Wirl ligt er direct aan maar is erg klein. Ideaal voor gezinnen.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2008

• 9Bob Roos30-06-2007

Pension Hochgaltuer ligt op een prachtige lokatie. Het bestaat al heel lang, maar heeft ook een recent gebouwd groot en modern nieuwbouwgedeelte. Het heeft een aantal eenvoudige maar goed ingerichte appartementen en een aantal luxere appart. Parkeren probleemloos (in elk geval in de zomer) Prettige, behulpzame en vriendelijke eigenaresse (Petra Pfeiffer) Aan te bevelen vakantieadres, in ieder geval wat de zomer betreft. Wij gaan er in 2007 weer heen en dat is dan de 9e keer. Als uitvalsbasis voor werkelijk fantastische wandeltochten zijn zowel Galtuer als Pension Hochgaltuer echt aan te bevelen.

Gereisd met partner in juni 2006

0 tips over Appartement Hochgaltür