Hotel Bel-Ami

Hotel Bel-Amistersterster

8.9Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Galtür

Op vakantie geweest naar Bel-Ami?

8.9Fantastisch

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel Bel-Ami

• 2018
      9Klaas10-03-2018

Direct aan de piste.

Mooi hotel direct aan de piste. Netjes onderhouden, ‘s ochtends uitgebreid buffet ontbijt. Ruime kamers. Ski gebied Ischgl met skibus goed en snel te bereiken.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

8p struik25-02-2006

een gezellig hotel welk rust en gezelligheid je toestraalt. het is goed toeven daar.

Gereisd met familie in februari 2006

0 tips over Hotel Bel-Ami