Hotel Ballunspitze

7,7

• Ligging t.o.v. pistes7,8

6 reviews over Hotel Ballunspitze in het Nederlands

Familie

Prima hotel met kleine kinderen

saskia
25-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes4

Twee keer met kerst geweest. Prima hotel, kamers niet modern maar schoon en ruim. Proframma voor kleine kids tot ong 9 jaar. Wel met skibus of auto naar ischgl of galtur. Eten niet super, maar heel veel keus. Lunch en mittagsjause (taart en pizza) inclusief. Erg vriendelijk personeel.

mooi hotel

frank
13-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

goed hotel waar ze bezig zijn met het vernieuwen van de ouder kamers

(kan natuurlijk niet allemaal in eens)maar verder mooie kamers en schoon

de welnes is geweldig goede massage en vriendelijk

kinderopvang is goed geregeld de kinderen worden door een nederlands meisje naar de piste begeleid die dit geweldig in de hand heeft

als ouders kun je rustig gaan skieen worden tussen de middag op gehaald om te eten goed geregeld

voor de kleintjes is er een gezellig onderkomen beneden die voldoet aan een na schoolse opvang en kinderdag verblijf geen zorgen voor de ouders

al met al een gezellig kinder hotel waar de ouders en kinderen vakantie hebben

Geweldig hotel!

Nanda
6-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn met 2 gezinnen met in totaal 3 kleine kinderen( 3,5,6) geweest in de voorjaarsvakantie. Voor ouders met kinderen een oase van rust. Goed eten en gevarieerd ook voor de kinderen.

De opvang is van 9 tot 21.00 voor alle leeftijden met nederlandse animatie. Kamers goed, soms gedateerd en typisch oostenrijks, maar schoon en goed onderhouden. De nederlandse skiles voor jong en oud is ook geweldig. Skipiste in galtur/ Wirl is groot genoeg. Voor volgend jaar alweer geboekt!!!

2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

de eerste indruk van het hotel valt wat tegen want het hotel ziet er oud uit, ook de eetzaal kan wel een likje verf en nieuwe vloerbedekking gebruiken. Wij hadden een zeer ruime familiekamer in het nieuwe gedeelte en die was prima. Het eten was erg lekker, ook voor de kinderen voldoende keus. Het skigebied is voor kinderen zeer geschikt, mooie pistes en erg rustig, geen wachtijden bij de liften. Al met al een prima kinderhotel om zeker nog eens naar terug te gaan.

• Ligging t.o.v. pistes8

heel goed en mooi hotel met een goede wellnes en mooi zwembad

voor de kinderen een leuk team en een erg gezellig onderkomen waar ze de hele dag teregd kunnen

de kamers zijn mooi en goed verzorgd

de gezellige bierkessel geeft s'ávonds een stukje gezelligheid voor ouders

2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben hier een heerlijke skivakantie in de afgelopen voorjaarsvakantie gehad. Het hotel ligt op een rustige plek aan de rand van het dorp Galtuer. Er is fantastische kinderopvang in het hotel. Het zwembad en de wellnessruimte zijn prima. Het skigebied ligt 1 min. rijden (met de bus of eigen vervoer). De bushalte is voor het hotel. De kinderen werden door het hotel naar de skiklas gebracht en weer opgehaald voor de lunch. Voor de liefhebbers van meer skiliften en -pistes (en meer drukte) ligt Ischgl op 5 min. rijden. Maar het skigebied van Galtuer is op zich ook prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Ballunspitze voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ballunspitze in Galtür, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ballunspitze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.