Gasthof Alpkogel

Gasthof
Weer vandaag19°
8,9

• Ligging t.o.v. pistes9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Alpkogel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Gasthof Alpkogel in het Nederlands

Familiehotel aan piste in Ibiza van Alpen

Durk
10-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Familiehotel tegen goede prijzen. Aan de piste zodat je al je skispullen in hotel kunt bergen en niet hoeft te slepen. Gericht op families en kids. Grote kamers, schoon en prima douche. Ruim ontbijt en lekker avondeten na dag skiën. Bediening weet je voorkeuren na een dag. Hotel aan piste in Galtur en skibus stopt voor de deur zodat je snel in Ischl bent. Ibiza van de Alpen. Perfect voor gezinnen met kids op skiles en ouders die rustig willen skiën als kroost op les zit maar wel tussenmiddag met zn allen samen wil zijn

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

2006

wij hebben er genoten zijn ook nog samen met een ober op

cor
28-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij hebben er genoten zijn ook nog samen met een ober op kroegen tocht geweest ik ben echt ziek geworden continu een obsler en een halve liter bier. wij hebben vanuit samnaun voor de ober sigaretten meegenomen want dat scheeld met oostenrijk een zeer mooi gebied en uitgestrekt.

Gereisd Anders in Thu Dec 28 2006 16:23:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Alpkogel in Galtür, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Alpkogel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.