Hotel Alpina

Hotel Alpina

9Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Galtür

Op vakantie geweest naar Alpina?

9Fenomenaal

• 7Ligging t.o.v. pistes

• Animatie
  • Sauna

8 reviews over Hotel Alpina

• 9Fam. De Wilde-Renneboog15-08-2012

Super vakantie

In Hotel Alpina geleidt door Dietmar en Maria zonder Hilda te vergeten, hebben we terug een mooie vakantie beleefd. het ontbijt en avondeten waren super lekker. Het ontbijt op de alm, het boerenbuffet zijn leuke extra'tjes. We keren zelden terug naar hetzelde hotel, maar we overwegen om in 2013 voor de derde maal daar onze vakanie door te brengen. Het is aangenaam om mensen van het jaar voordien terug te zien.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 0bart17-11-2011

Nog beter dan de vorige keer!

Dit familiehotel is écht wel meer dan een bezoek waard! Dit hotel heeft een fantastische ligging en biedt je enkel verwenning aan. Dietmar en Maria zorgen er voor dat je van ontwaken tot slapengaan in de watten wordt gelegd. De kamers zijn allemaal ruim en zeer net. Het eten is voor fijnproevers en je mag steeds nog een bord bij vragen. Overdag zorgt Dietmar voor geleide wandelingen, aangepast aan zijn hotelgasten. Bij slecht weer kun je in de meer dan uitstekende welness terecht. Het personeel is heel vriendelijk en staat van 's morgens heel vroeg tot 's avonds heel laat klaar om je van dienst te zijn. Bedankt Dietmar, Maria, Hilda, Anja, ... !!!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Lidia16-05-2011

prima, rustig gelegen hotel.

Hotel ligt rustig, is goed verzorgd. Eten prima, lekker, netjes verzorgd. Kamer netjes maar eenvoudig. Personeel erg vriendelijk en attent, spontaan. Hotel is iets verwijderd van de pistes en het centrum, maar gezien de prijs/ kwaliteitsverhouding is dit zeker geen bezwaar! Wij waren er eind april, toen waren wel al diverse hotels en winkels gesloten, vandaar dat wij misschien een rustiger beeld hebben gekregen dan dat het eigenlijk was. Ook Ischgl ligt op korte afstand, zodat je volop keuze hebt uit een rustiger of drukker ski - oord!

Gereisd met partner in april 2011

• 10bart23-08-2010

Superhotel!

Hotel Alpina is een uitstekend kindvriendelijk familiehotel met alle luxe en comfort. De kinderen amuseren zich rot in de kinderspeelkamer of op het grote speelplein in de tuin. Je wordt door Maria verwent met zeer uitstekende gerechten (elke dag kun je kiezen en in de drie weken van ons verblijf hebben we geen enkele keer dezelfde keuzes gekregen!) en Ditmar zorgt voor leuke avontuurtjes (elke week geleide wandeltochten, grill bij de hutte, bergontbijt, ...). Je bent direct een deel van de familie. Het hotel biedt je een zeer ruime kamer, elke dag verse handdoeken en bedlinnen ... De prijs voor alles wat je hier krijgt is erg laag!!! Voor de kleine kinderen is er allerlei speelgoed voorzien, ook de iets grotere kinderen krijgen voldoende aandacht, er is een pingpongtafel en tafelvoetbal in de speelruimte, er is een dvd-service voor de kinderen, ... Kortom, een echte aanrader!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Fotsirk04-08-2008

prima!

kleinschalig hotel maar met ruime kamers, netjes onderhouden. afgesloten skilockers met cijfercode langs buiten. Hotel gekend onder Belgen omwille van lekkere keuken. Gezellige bar. Internet. Sauna in buurhotel. Prima prijs/kwaliteit. Mooi zicht vanuit de eetruimte. Toppie dus!

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2008

• 10Iris20-05-2008

Geweldig goed, klein hotel. Er is een mogelijkheid tot gebruik van sauna in buurhotel. Grote speelruimte naast skikelder voor kleine en grote kinderen. Grote gezinskamers, met apart slaapgedeelte voor kinderen. 4-gangen keuze menu.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in mei 2008