Hotel Alpenrose

24 reviews over Hotel Alpenrose in het Nederlands

prima

Benny, 8-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel. Blinkt vooral uit door super vriendelijk personeel. Opbergruimte ski en schoenen prima. Ligging tov skibus top. Wel in het seizoen erg druk. Eten gewoon goed. Sauna klein maar goed.

Kamers oude gedeelte te gedateerd. Gerenoveerde gedeelte prima. Lift aanwezig.

Klein barretje.

Leuk betaalbaar hotel

Rob Centen, 4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zoals veel te lezen in de overige beoordelingen :

Vriendelijke eigenaar en personeel . Bushalte in en uitstappen voor de deur . gunstige ligging tussen de twee ski gebieden. Het mooie Galtur skigebied zeer dichtbij. Sauna prima - ontbijt

prima.

Nadelen vonden wij.

Kamers aan de voorzijde aan drukke verkeersweg met veel verkeerd lawaai , slapen met open raam bijna niet te doen.

Niet Parkeren aan de overzijde op het parkeerterrein van de supermarkt . Je krijgt dan een bekeuring. Hier mag je alleen kort parkeren om de supermarkt te bezoeken.

Parkeer op het parkeerterrein van het hotel.

In de kelderruimten kan je de ski schoenen verwarmd opbergen. De ski's moeten in een andere ruimten worden gestald . Omdat ze bezig waren met verbouwingen was dit elke dag een andere ruimte die via de spekgladde parkeerplaatsen tussen de geparkeerde auto's door bereikbaar waren. Dit zal ongetwijfeld na de verbouwing anders / beter zijn.

Sauna : bij de entre hangt een vieze penetrante geur. Waarschijnlijk afkomstig uit de technische ruimten. In het sauna gedeelte zelf is dit gelukkig niet het geval.

Veel te weinig afhang / opberg plaats voor de kleding badjas en derg.

Over het Diner waren wij niet erg enthousiast niet slecht maar ook niet geweldig.

De skibus is merendeel overvol zowel bij het instappen bij het hotel en altijd bij vertrek uit Ischgel

Het is dan dringen om in de bus te komen en meesttal geen zitplaats.

Al met al een leuk hotel met een gunstige prijs / kwaliteit verhouding , waar met niet al te veel moeite de kleine tekortkomingen kunnen worden verbeterd.

Geweldig klantvriendelijk en schoon !

Roel Leduc, 10-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik was hier voor wintersport. Het hotel heeft een prima ligging tussen 2 ski-gebieden.

De gratis busverbinding met Ischgl is super handig.

Voor de ski uitrusting en schoenen is een prima "ski-kelder" met uitgang naar boven, precies bij de ski-bushalte.

De kamer was iets gedateerd, maar erg schoon en netjes. Steeds meer kamers worden helemaal opgeknapt en gemoderniseerd. Met luxe badkamers.

Ontbijtbuffet is prima, en voldoende uitgebreid.

Elke ochtend keuze uit eiergerecht (evt. met spek).

Enorm klantvriendelijke bediening.

Ook het avondeten/ dineren was perfect verzorgd en smaakvol.

Er is een goed klantcontact tussen eigenaar/ medewerkers en de gasten.

Wij hebben ons erg thuis gevoeld tijdens de wintersport week.

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenrose voor je op een rij gezet:

Roeien met de riemen die ze hadden

Philip, 2-8-2015

Wij hadden ook geboekt bij hotel See bij Ischgl, echter werden wij 4 dagen vantevoren gebeld door de touroperator met de mededeling dat er waterschade was en dat ze een alternatief hadden.

van de zelfde eigenaar 26 km verderop. Alpenrose is zomers normaal gesloten. . Echter heeft het personeel er alles aan gedaan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. Het hotel was minder luxe dan in See, maar we kregen 2 aparte kamers in plaats van een familiekamer, omdat er geen familiekamers zijn hier. Verder was het er brandschoon en de ligging van het hotel was wat ons betreft prima. Een officieel voetbalveld op 200 meter waar jongens zo op mochten. binnenzwembad op 300 meter. Supermarkt tegenover hotel en bushalte pal voor de deur. Met de sylvrettacard die je krijgt bij aankomst kun je gratis met de bus en alle kabelbanen in de buurt.

De sauna is vrij toegankelijk in de kelder en erg netjes. Al met al hebben wij hier een prima vakantie gehad.

omboeking valt tegen

carin, 22-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes1

Wij hadden onze vakantie in See geboekt. Bij aankomst stonden we voor een verlaten bouwput. Er hing een briefje op de deur. 'U bent omgeboekt naar hotel in Galtur. 45 autominuten verder. Het nieuwe hotel is een aanfluiting. We mailen touroperator.

Reactie :'Wir haben es nicht gewusst, ga maar praten met de hotelier'. Geweldige service!

Aanrader super vriendelijke mensen

Rob, 5-6-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel is wat gedateerd maar service is goed , kwaliteit is prima , avondeten is gevarieerd en verrassend en nog super lekker ook ! ,

Ontbijt is goed met iedere morgen een eitje met spek als je wilt !

Ruimte voor ski's en skischoenen is goed doordacht met verwarmde buizen voor de skischoenen .

De skibus stop recht voor de deur en je bent zo op de piste ...het maakt eigenlijk niet uit dat je niet in een hotel onder aan de piste zit ( de bus vertrekt overigens om de 5 minuten)

Prima hotel ....wij zijn volgend jaar zeker weer hier te vinden!!!

Gastrvrij hotel zeer vriendelijk

fam. van Rijswijck, 30-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij werden goed ontvangen door Ernst en Hidi, de eigenaren van het hotel. Ernst is een zeer goede/vriendelijke gastheer in de drukte toch tijd om met iedereen een praatje te maken. Personeel werkt hard en zijn erg behulpzaam. Kamers waren wat gedateerd maar wel schoon. Kinderen konden elke dag hun eigen menu samenstellen. Goede locatie om ook naar Ischgl te gaan. Als we weer voor dit skigebied Galtür/Ischgl kiezen gaan we zeker terug naar Alpenrose. Kinderen krijgen veel aandacht/belangstelling van het team, we hebben dit als zeer positief ervaren.

gastvrij goed hotel

Peter , 12-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is wat aan de oude kant,het eten en de gastvrijheid zijn top de skibus stopt voor de deur van het hotel en brengt je binnen een kwartier naar ischgl,de eigenaar ernst verdient een 10 het sauna gedeeldte is goed te doen

Goede prijs kwaliteit verhouding

Patricia Heemskerk, 23-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een degelijk hotel maar met alles wat je nodig hebt tijdens een skivakantie. Het eten is goed en gevarieerd. De nieuwe eigenaar is een vakman in de horeca en dat is merkbaar. De kamers zijn schoon, de badkamer wel wat klein maar alles past erin. Kamers worden dagelijks schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het hotel is populair bij grote groepen, dat maakt het hotel wel levendig. Het hotel beschikt over een (kleine) sauna die moderner is dan de rest van het hotel. Ik schat in dat het hotel snel verder ontwikkelt zal worden.

Prima hotel!

weksel, 9-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotal Alpenrose heeft sinds 1 december 2011 een nieuwe eigenaar. Iedereen is zeer vriendelijk. Het avondeten is gevarieerd (keuzemenu) en lekker. Het ontbijt is meer dan goed. Iedere ochtend omelet of uitsmijter met naar keuze kaas of ham meegebakken. Veel keuze in broodjes, muesli (met noten!) en bijvoorbeeld yoghurt met vers fruit. Kamers zijn schoon, nette badkamer met bad/douche en voldoende warm water.

Bus naar Ischgl stopt voor de deur en vertrekt iedere paar minuten. Tegenover het hotel ligt een grote supermarkt.

Het hotel beschikt over een Welnessruimte met stoombad, sauna, bubbelbad, solarium (deze laatste 2 tegen betaling). Wifi is nog niet beschikbaar, maar daar wordt aan gewerkt.

Enige nadeel aan het hotel is dat er in bepaalde gedeeltes nog mag worden gerookt (maar dat geldt voor heel Oostenrijk).

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenrose voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenrose in Galtür, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenrose scoort een 7.61 uit 10 op basis van 26 reviews.