Hotel Almhof

Laatste review

L.M. Steffens,
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super locatie, direct aan de piste. Heerlijk eten & leuke bediening. Absolute aanrader!

Kenmerken

4-2-2018

Grandioos

Frank De prins,
21-8-2017

Enorm correcte en vriendelijke bediening door alle personeelsleden. Alleen een beetje onpersoonlijk.

Zeer goede keuken, vooral voor avondmaal. De broodjes bij het ontbijt waren echter niet altijd even vers. De kamer was ruim, praktisch en altijd heel proper.

Niet bijzonder!

Jack,
18-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Hier geweest met 4 heren in februari 2017. Het hotel is niet service gericht. Slechte bediening, chagrijnig personeel. Ze vertellen heel weinig bij binnenkomst, de laatste dag toen wij weg gingen hoorden wij dat er nog een A la card restaurant beneden bevond. Wat ook een groot nadeel is, is dat het veel te warm is hier. De meeste mensen slapen met het raam open. Het ontbijt is minimaal, niks bijzonders. Het avond eten vind ik eveneens niet bijzonder.

Dit is een eerlijke recensie en niet zomaar iets opgeschreven, de prijs kwaliteit verhouding loopt ver uit elkaar.

Mijn advies ga lekker in ischgl een hotel boeken dat is zelf nog goedkoper en daar zijn altijd vriendelijk.

Prima hotel

Stev
22-10-2016

Fijn hotel, wij komen hier minstens eenmaal, maar meestal tweemaal per jaar in het voorjaar en de herfst. Vriendelijk personeel, service uitstekend, mooie kamers, prima ontbijt en diner.

Goed familiehotel

Dhr vanhoutte
4-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij sliepen in kamer 501 wat een familiekamer is (3 kamers voor 5 personen). Kamers zijn proper maar 'basic'. grootste minpunt:

het is er echt te warm. Wij (en vele andere gasten) sliepen met onze ramen open want we konden de verwarming niet regelen. Niet echt ecologisch dus. En dan ben je om 6u wakker door het lawaai van de machines die de pistes prepareren.

Toen we melden dat het te warm was, werd er wel iets aan gedaan maar nog niet voldoende.

Er is ook geen frigo op de kamer dus als drank wil koud houden, dien je het op de terras te zetten en hopen dat het niet te hard vriest...

Een ander nadeel is dat het hotel over slechts 1 lift beschikt. Die moet zowel het (kuis)personeel gebruiken als de gasten. Daarenboven vertrekt zowat iedereen tegelijk naar de piste en komt tegelijk terug, zodat je op bepaalde momenten echt lang moet wachten op de lift. Met kleine kids op het 5de is de trap ook geen alternatief

Het hotel heeft een betalende ondergrondse parking. Wij hebben de auto gewoon laten buitenstaan op de parking van het hotel aan de achterkant.

Er is ondergronds ook een (niet afgesloten) skiruimte.

Er is gratis wifi in het hotel al is het signaal niet overal sterk.

Het avondeten moet je 's morgens selecteren op basis van een dagelijks variërende menu. Eten is vers en gevarieerd en is goed (maar ook geen culinaire topper)

Er is een zwembad met jacuzzi en het water is echt aangenaam warm. Dat kan je niet van veel zwembaden zeggen.

Het hotel beschikt over een bistro waar veel skiers 's middags komen eten gezien het hotel zowat op de piste ligt. In vergelijking met skibistro's in frankrijk is het hier echt goedkoop en de menu is veel uitgebreider en lekkerder.

Geweldig!

Memj
10-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zalig hotel, direct naast de gondel... Terras en stube op de piste.

Prima, vriendelijke service door alle medewerkers met als uitschieter 'big Adrian! Hij heeft ons de hele week in de watten gelegd!

Het diner is uitmuntend!

Tophotel op toplocatie.

meneer Geurs
2-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Almhof is een uitstekend hotel en is mooi gelegen. We hebben er iedere avond ontzettend lekker gegeten. Goede voorzieningen voor het opbergen van ski's. Enige minpuntje is dat de oprit naar het parkeerdek beter sneeuwvrij gehouden moet worden.

Pure verwennerij

Sjon
29-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel direct aan de piste. Gezien de grootte van het gebied in nabijgelegen Ischgl geen gebruikgemaakt van déze pistes. Hotel is perfect!

De keuken is subliem; menig goed restaurant in Nederland kan een puntje zuigen aan het werk van de chef in dit hotel. Mooie gerechten, bijzonder goed van smaak. Saladebuffet enorm uitgebreid, evenals het ontbijtbuffet.

De wellness is heerlijk en groot! Drie sauna's, stoombad, voetenbad, diverse douches, rustruimte. Lekker zwembad en bubbelbad. Fitnessruimte voor degenen die na een dag skiën nog niet uitgesport zijn.

Hotel is schoon. Kamers zijn wat gedateerd, maar hartstikke prima! Ruime en lekkere douche. Enige puntjes van kritiek zijn de temperatuur in het hotel (het is er behoorlijk heet binnen) en WiFi (instabiel, 25 euro voor een week, waarop je maar 1 apparaat kunt draaien.)

Samengevat: meer dan top!

Hotel is ongeschikt voor groepen jongeren of mensen die een bruisend avondleven verwachten. Focus ligt op de rustzoekers.

Prachtig hotel, direct aan de pistes

David van herreweghe
22-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel is prima gelegen, net aan de skipiste en kabelbaan .

Zeer vriendelijk personeel, kindvriendelijk !

Uitstekende keuken, ook de kindermenu is zeer lekker.

Mooi ontbijt buffet .

Toffe apres ski bar met live muziek en dolle ambiance .

Uitgebreide welness , zwembad en massages.

Enige minpunt , Wifi is betalend en enkel in de lounge is er ontvangst.

Ander minpunt, er mag gerookt worden in de bar .

Maar zeker een aanrader, wij keren terug .

• Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig hotel met een perfecte ligging aan de piste, met een hele goede keuken en zeer gast vriendelijk, ik had een ribblessure en sliep niet lekker op het matras, na dit bij de receptie gemeld te hebben was er binnen 10 minuten een harder matras waar ik wel goed op lag, helemaal top!! Het 8 gangen Silvester menu was verrassend en overheerlijk . Heerlijk wellness centrum en zwembad. Echt een aanrader

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Almhof in Galtür, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Almhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.