Hotel Tirolerhof ****

Weer vandaag-9°-13°

• Ligging t.o.v. pistes8,1

47 reviews over Hotel Tirolerhof in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes7

hotel heeft een mooi wellness center. Het personeel was erg vriendelijk. Het eten was ook goed. Alleen de eigenaren vond ik niet zo vriendelijk

prima verblijf

Johannes zandstra, 5-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alles is prima verzorgt in het hotel

Vriendelijke mensen

Mooie uitzichten

Voelde me er thuis

Anja, 28-8-2016

Ik kom er net vandaan en ik voelde me er erg welkom. Lieve meiden in de bediening. Simone en Olga onthoud die namen. Zelfs met hond heb ik me niet opgelaten gevoeld. Die van mij kan af en toe erg blaffen. Hotelkamer was prachtig. En Gabrielle hield het bij. Dank jullie wel

Aanrader

Passie, 26-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeker een hotel om nog een keer naar toe te gaan skibus stopt voor hotel en je stapt na 5 min. Uit op de piste, kids vonden het zwembad geweldig, eten er zat altijd wel iets lekkers bij en zo niet kon je iets anders bestellen prima service, kamers schoon grote badkamer( familie) ik kan geen negatief ding verzinnen

Fantastisch hotel in een prachtig wandelgebied.

J.C. Smits, 20-8-2013

We waren voor de achtste keer in dit hotel. Het is ons opnieuw prima bevallen. We hebben een mooie kamer met grote badkamer en een balkon met uitzicht op de gletscher. Het ontbijt is gevarieerd. Het diner is uitstekend. Niets op aan te merken. Het is heel verfijnd. Vriendelijk personeel. Het tempo van het diner kan aangepast worden aan de persoonlijke wensen. De eigenaar en het personeel doen er alles aan om je het naar de zin te maken. We komen er graag weer terug.

Niet voor herhaling vatbaar

Heinrich, 27-7-2013

Slecht onderhouden hotel al wordt er wel goed schoongemaakt. Het avond eten slaat nergens op, het ontbijt is redlijk goed. De twee dames van de bediening hebben helaas de cursus vriendelijkheid nog niet gevolgd.

Prima hotel

Henny, 8-7-2013

Het dal is erg geschikt voor wandelaars, er zijn vele mooie tochten te lopen. Het hotel is prima, het ontbijt en diner zijn erg goed. Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn ruim en schoon, de badkamer heeft een bad en aparte douche. Min puntje het is erg warm in het hotel en wifi werkt alleen in de lobby.

Prima Hotel

Henny, 7-7-2013

Prima hotel. Wij hadden een mooie grote kamer boven de hoofdingang met in de badkamer een bad en aparte douche. Het ontbijtbuffet is goed met voldoende keus, Het 4 gangen keuze diner is erg goed. Het dal is erg geschikt voor wandelaars, er zijn vele wandelmogelijkheden.

Super hotel !!!

verbeurgt johan, 1-7-2013

Super hotel met een zeer goed restaurant, zeker ruim voldoende.

De kamers zijn zeer goed verzorgd. De welness ruimte is mooi en het zwembad met bubbelbad zijn zeer welkom na een wandeling. Het hotel ligt op een paar minuten wandelen van de dorpskern. Het is de prijs/kwaliteit dik en dubbel waard.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeker een aanrader bij goed weer is de Stubai Card, je haalt het er zeker uit. Vier liften en de stubaitalbahn zitten erin, dus zeker een mooi wandelparadijs.

Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar.

FANTASTISCH

Hoste Olivier, 13-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Schitterend hotel

Ik ga 3 keer per jaar op skireis. Dit hotel is super, een topper in al mijn skireizen.

Vriendelijk personeel, lekker eten, gezellige kamers, voldoende parkeergelegenheid, sauna,.... en een deftige droogruimte voor skimateriaal, telkens afgesloten.

Indien je Stubaital wil verkennen is dit zeker een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Tirolerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tirolerhof in Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tirolerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tirolerhof scoort een 8.91 uit 10 op basis van 47 reviews.