Hotel Stubaierhof

Geweldig

Hella,
9-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is op alle punten zeer goed.

Kenmerken

Geweldig

Hella,
9-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is op alle punten zeer goed.

super

Nalani,
6-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een super hotel, vriendelijk, eten enorm lekker, minder gericht naar kinderen maar zeer ruime kamer prachtig uitzicht . Hotel zelf was iets minder naar kinderen gericht toch hebben we een top vakantie gehad voor herhaling vatbaar.

Super vakantie in een fantastisch hotel.

J. v.d. Berg,
11-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

De kamers zijn schoon en goed van afmeting. Uitstekende bedden, 3/4 pension is meer dan uitstekend en de Wellness echt heel goed. Wij komen terug.

fantastisch

Klaver
25-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Hotel Stubaierhof is een voorttreffelijk hote

heel groot hotel met alle voorzieningen

carl_braekevelt
13-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Als het weer meevalt in Oostenrijk, is dit de plaats om te vertoeven ; fitness, wellness, zwembad, lekker eten ... alles valt reuze mee ! Wij hadden een ruime familiekamer in het nieuwste, achterste gedeelte van het hotel. Aparte slaapkamer voor de kids, apart toilet, mooie badkamer. Wel verbouwingswerken ernaast met lawaaihinder overdag als resultaat. Het ontbijt is top, het avondeten prima. Alleen de prijzen van de dranken aan tafel (fles water en Oostenrijkse wijn) zijn overdreven hoog. Leuk meegenomen is de Stubaierkarte ; aanraders zijn de rodelbaan (4min gillen !) in Mieders en het openluchtzwembad Stubay met glijbanen. Het werd een actieve vakantie bij prachtig weer en wij waren meer dan tevreden !

Geen 4 sterren waard

Ontevreden
30-7-2015

Wij gaan elk jaar naar een 4 sterren hotel in Oostenrijk maar dit is toch het minste dat we al gehad hebben.

Het zit er vol senioren die massaal met bussen toekomen. Daardoor hangt er bv bij het kleine zwembad een bord dat kinderen niet mogen roepen of spelen.

De kleine speelkamer is weggestopt ergens in een kelder.

Wij hadden een familiekamer met aparte slaapkamer. Die is ruim en heel modern (niks tirools aan). Maar veel te weinig kapstokken. Je kan enkel jassen ophangen, maar natte kleren of zwemgerief kan je nergens kwijt. Ook in de badkamer is maar plaats voor 2 handdoeken. De kamer is ook niet echt proper.

Ons balkon keek uit op een bouwwerf. Lawaai van 6u tot 21u!

Het eten is lekker en je kan kiezen uit 5 hoofdgerechten. Het onbijt loopt tot 10u maar om 9u wordt er al niks meer aangevuld.

Fulpmes zelf is niet toeristisch. Gevaarlijk verkeer, geen voet- en fietspaden. Wij komen nooit nog naar hier.

Goed eten, kamers niet up to date

Paulusma
29-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer vriendelijke ontvangst en dito personeel in een hotel waar ze erg hun best doen om het de gasten naar de zin te maken. Jammer genoeg zijn de kamers hier inderdaad verwaarloosd. Ruim, dat wel, maar ongezellig en waarschijnlijk vond men de kamers tien jaar geleden prachtig. Dat is nu wel over. Iedere dag schoonmaak, maar niet heel intensief.

De wellness is prima, een beetje gedateerd maar ook daar loopt een meneer die erg zijn best doet. Ontbijt en diner uitstekend verzorgd.

Het nabije ski gebied Schlick 2000 is niet al te groot, maar voldoende uitdagend voor de ervaren skier. De Stubaier gletsjer is verder weg en de skibus doet er toch zeker 45 tot 50 minuten over. Voor je echt boven bent, ben je dan snel een dik uur onderweg. Als je dus daar naar toe wil, kun je beter in Neustift een hotel zoeken. Ook een leuke plaats, maar een stuk dichterbij.

• Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

We zijn de laatste week van october 8 dagen in Stubaierhof geweest.

Vriendelijke bediening, uitstekend eten en prima wellness.

Maar........zeer slechte kamer. Veel vieze vlekken in de vloerbedekking, overal stof, spinnenraggen aan plafond en in de hoeken, vieze ramen.

De badkamer is gewoon slecht met scheuren in de vloer en loszittende douchekraan.

Er is gedurende ons verblijf niet gestofzuigd en ht beddengoed is net verchoond.

Het allerergste waren de bedden en matrassen, deze horen op de vuilstort. 3 x nieuwe matrassen gekregen maar het was allemaal oude troep.

Bij uitchecken nog eens aan de chefin onze ervaringen kenbaar gemaakt, zij was 'not amused' en geen enkele verontschuldiging.

We zijn 1 dag eerder vertrokken dan gepland.

Jammer.

Zij zouden het eten iets minder kunnen doen en het geld in het opknappen van de kamers kunnen steken.

Geweldige sauna gelegenheid

heer van Alebeek
26-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel met als welkome bijzonderheid de sauna en zwembad met bubbelbad.

Uistekende accomodatie

Martin Scherps
25-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Stubaierhof is een voorttreffelijk hotel waar je voor je wintersportvakantie uitstekend kunt verblijven. Op verzoek kan men worden opgehaald van de luchthaven van Insbruck en weer worden weggebracht. Het hotel beschikt over uitstekende kamers variërend van twee persoonskamers met bad of douche tot vrij ruime suites geschikt voor hele gezinnen. De kamers zijn voorzien van telefoon en grootbeeld televisie met een ruim aanbod aan zenders. Bij aankomst wordt men verrast met een welkomst drankje. Het personeel is uiterst vriendelijk en men doet er z'n best om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Eens per week wordt er als diner een boerenbuffet aangeboden. Normaal is er sprake van een vijf gangen diner. Het ontbijtbuffet is uitstekend en er is wat dat betreft een ruim aanbod. Kortom dit hotel is zeker een aanrader.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stubaierhof in Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stubaierhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.