Appartement Haus Wallner (Quellenweg)

AppartementWeer vandaag24°12°
Appartement Haus Wallner (Quellenweg)

• Ligging t.o.v. pistes10,0

2 reviews over Appartement Haus Wallner (Quellenweg) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Helaas niet meer ...

lutgart.vanmoorsel, 17-7-2011

Reeds voor de 4de maal kwamen wij hier, maar dit jaar viel het enorm tegen : helemaal niet goed proper gemaakt (volgens ons zelfs NIET proper gemaakt), diverse zaken stuk zoals oa. de ijskast (die was al stuk sinds 2008 !), deksels van de vuilbakjes, douchekop, vaatwasser waarvan het tabdekseltje niet meer sloot ... Kortom, een grondige renovatie is hier absoluut nodig, wil de gastheer niet nog meer klanten verliezen. Ook de internetkaarten om draadloos te surfen zijn niet de beloofde 10 uur surfen of maximaal 500 MB downloaden (na nog geen uur is het afgelopen). Gastheer valt ook te pas en te onpas binnen in je appartement en zijn radio en tv staan te luid, waardoor de rust ver te zoeken is. Voor ons helaas hier niet meer ... Gelukkig was het weer wél goed en hebben we nog mooie wandelingen kunnen maken.

TOPAPPARTEMENT OP TOPLOCATIE

Lutgart Van Moorsel, 4-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zijn hier reeds telkens eind juni verbleven in 2001, 2002 en in 2008, samen met onze Tibetaanse Terrier. Vanaf het eerste moment voel je je hier thuis. Een groot appartement op de verdieping met een fenomenaal uitzicht op de omgeving. Een groot zonneterras én bovendien een groot overdekt terras zorgen voor onvergetelijke avonden zalig buiten eten en genieten. De gastheer is bijzonder gastvrij en helpt je met alles waar hij kan. De ligging van het appartement is bijzonder goed: je kan te voet naar Neustift langs een mooie wandelroute door het dal en het vertrek van talloze wandelwegen ligt in de onmiddelijke omgeving. De bakker en annex restaurant (waar je voor een schappelijke prijs goed kan eten) liggen op een paar honderd meter verwijderd. Kortom een ABSOLUTE AANRADER VOOR EEN ZORGELOZE VAKANTIE !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Wallner (Quellenweg) in Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Wallner (Quellenweg) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Wallner (Quellenweg) scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.