Hotel Eschenhof

Meer hotelinfo

4 reviews over Hotel Eschenhof

• 2017
    9rachel buurman23-03-2017

fantastische locatie, heerlijke keuken!

goed hotel midden in het dorp, zeer goede keuken, dichtbij de gratis shuttlebus voor naar de skipiste, prima kamers, kindvriendelijk en gezellig familiehotel echter,geen lift , al met al een goed prijs-kwaliteit hotel!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• Oude reviews

6Bianca24-06-2015

Viel tegen!

Wij zijn in juni 2 nachten in dit hotel geweest. Was niet wat we verwacht hadden, kamers zijn netjes maar erg lage bedden met een slechte lattenbodem. Ook ontbijt is niet geweldig..wanneer je bijna klaar bent wordt er gevraagd wilt u een gekookt ei? Wij hebben 1 dag in hotel gegeten bij het hoofdgerecht was er keuze uit 2 gerechten. Maar je moet geen grote eter zijn. Een lauw biertje kost € 3,00 De prijs en wat er geboden wordt staat niet in verhouding. Vriendelijke eigenaars.

• 8Gwendolyn28-11-2005

Zijn hier in de zomer geweest. Zeer vriendelijke mensen en goed eten. Kamers zien er wat ouderwets uit maar het is allemaal goed verzorgd en schoon.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Anders

1 tip over Hotel Eschenhof

• Bianca, 24-06-2015

De omgeving is erg mooi. En je kunt met de stubauerbahn naar Innsbruck. Her kaartje hiervoor is bij de prijs van het hotel inbegrepen. Leuk om te doen

0 vragen over Hotel Eschenhof

• Huishoudelijke apparatuurTV