Hotel Eschenhof

8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Eschenhof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Eschenhof in het Nederlands

fantastische locatie, heerlijke keuken!

rachel buurman
23-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

goed hotel midden in het dorp, zeer goede keuken, dichtbij de gratis shuttlebus voor naar de skipiste, prima kamers, kindvriendelijk en gezellig familiehotel echter,geen lift , al met al een goed prijs-kwaliteit hotel!

Oude reviews (archief)

Viel tegen!

Bianca
24-6-2015

Wij zijn in juni 2 nachten in dit hotel geweest.

Was niet wat we verwacht hadden, kamers zijn netjes maar erg lage bedden met een slechte lattenbodem.

Ook ontbijt is niet geweldig..wanneer je bijna klaar bent wordt er gevraagd wilt u een gekookt ei?

Wij hebben 1 dag in hotel gegeten bij het hoofdgerecht was er keuze uit 2 gerechten. Maar je moet geen grote eter zijn.

Een lauw biertje kost € 3,00

De prijs en wat er geboden wordt staat niet in verhouding.

Vriendelijke eigenaars.

Zijn hier in de zomer geweest

Gwendolyn
28-11-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zijn hier in de zomer geweest. Zeer vriendelijke mensen en goed eten. Kamers zien er wat ouderwets uit maar het is allemaal goed verzorgd en schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Eschenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eschenhof in Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eschenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eschenhof scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.