Pension Adler Hotel-Pension ***

Pension Adler Hotel-Pension
9,2

Weer vandaag-4°-8°

• Ligging t.o.v. pistes8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Adler Hotel-Pension voor je op een rij gezet:

61 reviews over Pension Adler Hotel-Pension in het Nederlands

Ons verblijf was uitstekend. Dank Tim en Marlynn

Pim Geurts, 21-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

De ruime goed ingerichte kamer, die er schoon en fris uitzag.

Het ontbijt was uitstekend samengesteld. Het hele hotel straalt gezelligheid uit, en dat komt mede door de aanpak van Tim en Marlynn. Alle lof voor deze twee jonge ondernemers.

Gezellig hotel / gunstige ligging tov de pist

Sylvia, 2-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden het Elfer appartement geboekt. Mooi uitzicht en ruime kamer/slaapkamer. Eten was heerlijk in het hotel. Ski bus op loopafstand vh hotel. Geen minpunten kunnen ontdekken.

Geweldig!

Roy E, 3-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een erg fijne plek om te vertoeven. mooie comfort kamer. Een mooi relax gedeelte (sauna, zwembad, etc). Lekker ontbijt en ontspannen sfeer. Erg vriendelijke en gastvrije eigenaren. Mooi gelegen in het Stubaital. Ik kan dit hotel aanraden!

Op door reis naar italie. Prima accomodatie.

Gelissen, 1-9-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Kamer prima en schoon. Goede lokatie, niet ver van autoweg af. Prima wellness. Vriendelijke jonge mensen.

Fantastisch. Super service.

Krook, 24-5-2017
    • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk verblijf gehad. Kamers zijn ruim en schoon, bedden goed, gastvrouw en gastheer doen alles om het je naar de zin te maken. Ligging is prima ten opzichte van eigenlijk alles en het eten is ook fantastisch.

Ook het zwembad en de sauna zijn heel fijn.

Geen enkel nadeeltje!

In een woord Geweldig.

Harro en Corry, 25-3-2017
    • Ligging t.o.v. pistes9

Het verblijf in hotel Adler is fantastisch.Tim en Marlynn zijn super gastvrij en zij zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt.Het hotel biedt vele mogelijkheden.De kamers zijn compleet uitgerust en zeer schoon.

De sauna en het zwembad zijn een heerlijke en waardevolle toevoeging.

Het hotel is centraal gelegen t.o.v het skigebied Schlick 2000 en de Stubaigletsjer beide uitstekend bereikbaar met de skibus.Wij hadden half pension geboekt een echte aanrader!Tim is een zeer goede kok die smaakvol elke dag een heerlijk 3 gangen menu kookt.Vanaf Rotterdam met het vliegtuig naar Innsbruck (in nog geen anderhalf uur)en een goede transfer naar Hotel Adler (30 min) ben je supersnel in Fulpmes en in de vakantiestemming.

• Ligging t.o.v. pistes8

Prijs/prestatie is uitstekend. Sauna is prachtig. Ligging tov centrum en skibus kan niet beter. Heel vriendelijke eigenaren. Tim kookt heerlijk. Prima ontbijt. We misten alleen een beetje de Oostenrijkse sfeer in het interieur.

Geweldig!!

Lilian van Wijngaarden, 6-3-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Je voelt je direct thuis in hotel Adler! Wij waren met een groep van 11 personen waaronder 5 kinderen. Marlynn en Tim zijn zeer gastvrij en niets is ze teveel. Het hotel en de kamers zijn zeer schoon, het eten is super en het zwembad met bijbehorende relaxruimte was heel fijn. Het dorp biedt alles wat je nodig hebt tijdens je wintersport vakantie en ondanks de drukte dit jaar hebben we heerlijk kunnen skiën in het Schlick 2000 skigebied.

Ook in de zomerperiode zou ik dit hotel zeker aanraden! !

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar.

familie Ijpelaar, 28-2-2017
    • Ligging t.o.v. pistes7

Fantastisch hotel-pension met hele lieve attente eigenaren. Mooie schone, ruime kamers, geweldig ontbijt en heerlijke keuken. Zowel voor kleine als grote kinderen top. Zwembad, sauna en Turks stoombad aanwezig. Gezellig barretje in het hotel en een ruimte om even een spelletje te doen of wat te lezen. Bushalte naast de deur, Innsbruck om de hoek en aan de voet van skigebied Schlick 2000 en Stubaier Gletscher op 30 min. afstand. Absolute aanrader.

Gezellig familiehotel met heerlijk eten

Familie Plug, 27-2-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

Kamers schoon en netjes, zeer vriendelijke eigenaren, hotel ligt dichtbij Schlick2000 en 30 minuten met de auto van de gletcher.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Adler Hotel-Pension in Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Adler Hotel-Pension zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Adler Hotel-Pension scoort een 9.18 uit 10 op basis van 63 reviews.