Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders

We hebben een aantal aanbieders voor Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders voor je op een rij gezet:

vakanties Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders

Reviews over Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders

Fulpmes: prachtig ski- en wandelgebied, heerlijk.

Thea De voogd
    21-2-2019

Mooi wandel en ski- gebied. Fulpmes is een gezellige plaats met veel restaurants. Het skigebied Slick 2000 is een fijn en overzichtelijk skigebied met fijne brede pistes en goede restaurants op de pistes.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gemoedelijk, overzichtelijk en dicht bij vliegveld

Bianca
    2-2-2019

Op korte afstand van vliegveld Innsbruck liggen de pittoreske plaatsjes Fulpmes en Neustift beiden gemoedelijke plaatsen. Schlick 2000 een overzichtelijk skigebied, goed voor een paar dagen sneeuwplezier. Je kunt uitwijken naar de gletsjer als je meer wilt variëren of hoogte nodig hebt ivm te weinig sneeuw. Prima restaurantjes en ook ideaal om met kinderen naar toe te gaan. Zoekende apres ski, dan is een ander gebied beter geschikt. Ook een aanrader: avond rodelen in neustift. Regelmatig lichtshows. Wij komen hier graag terug.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Thuiskomen

Hennie spin
    7-12-2017

Fulpmess (Schlick 2000) is een heel gezellig en knus skigebied die perfect is als je met personen met verschillende ski niveaus gaat. Ieder kan zijn eigen moeilijkheidsgraad nemen maar je komt elkaar altijd in het midden weer tegen. Ook de sfeer is heel gemoedelijk. Wil je meer dan is de gletsjer op 20 minuten te bereiken met de gratis bus.

Gereisd Met vrienden in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schleck 2000

Zeeuw
    17-2-2014

Het skigebied Schleck 2000 is een redelijk klein skigebied met voornamelijk blauwe en rode pistes. Leuk gebied voor beginners. Apresski op piste en in dorp Fulpmes was bij ons redelijk stil. Omgeving ziet er prachtig uit. Een aanrader om eens geweest te zijn.

Gereisd Met partner in Tue Feb 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Stubai gletsjer is geweldig

Richard
    3-1-2014

Wij zijn niet in Schlick2000 geweest, dat is voor maart te laag. Deze plek hebbne we uitgekozen voor de Stubai gletsjer aan het einde van het dal. De rit er naar toe vanuit het hotel is ca. 25 minuten maar is de trip meer dan waard. De afdalingen zijn prima geprepareerd en zeer afwisselend. Ook de Skiroute Wilde Grub'n (ca 10km) is een aanrader.

Gereisd Met vrienden in maart 2013
Fulpmes / Telfes / Schonberg / Mieders scoort een 8 uit 10, op basis van 57 reviews