Chalet Alte Mühle

Meer chalet info

67 reviews over Chalet Alte Mühle

• 8Astrid06-01-2013

Mooi chalet!

Mooi en schoon chalet! Prima bedden en lekkere douche. Bedbank op de overloop ligt wel heel hard. Huiskamer is kleiner dan het op de foto's lijkt. Open haard in de kamer is moeilijk goed te stoken, veel rookontwikkeling. De vaatwasser is voor maximale bezetting te klein. Afstanden tot grotere skigebieden 15 a 20 minuten. Prettig dat verse broodjes bij het buurhotel te bestellen zijn.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 9Fam. Tanis06-11-2012

Geweldig mooie chalet op een prachtige locatie

Vanaf 13 oktober hebben wij met onze kinderen en kleinkinderen (totaal 6 volwassenen en 3 kinderen) een week in dit buitengewoon smaakvol ingerichte chalet mogen verblijven. Het chalet heeft een prachtige ligging tegen de berghelling tussen Fügen en Hochfügen. Het is zeer compleet en comfortabel ingericht. We werden erg gastvrij ontvangen door de huismeester die een werkelijk tot de puntjes verzorgd huis aan ons overdroeg. Het is centraal gelegen aan het begin van het Zillertal en daardoor geschikt voor uitstapjes naar bijv. Innsbruck, Kristallwelten in Wattens, vanuit Jenbach met de Achenseebahn naar de Achensee, de Krimmler Wassefallen en de Hintertuxer Gletscher. Bovendien prachtig heftstweer gehad met bijna zomerse temperaturen. Het was een geweldige week.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2012

• 10George05-09-2012

top vakantiehuis op mooie locatie

Geholpen door het supergoede nazomer-weer hebben wij vorige week een fantastische vakantieweek gehad in Chalet Alte Mühle. Een tophuis op een mooie centrale plek in het Zillertal. Mayrhofen op 25 minuten, de eeuwige sneeuw bij de Hintertux gletsjer op 45 minuten. Op de laatste vakantiedag wakker geworden met sneeuw op de toppen van de bergen; een mooier symbolisch einde kon de zomervakantie niet krijgen. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10Familie van Zundert20-08-2012

Mooi Chalet met geweldig uitzicht

Geweldige vakantie gehad in het mooie Zillertal. Het Chalet Is erg knus en comfortabel ingericht. In de omgeving zijn meerdere buiten zwembaden en leuke meertjes. De wandelroutes beginnen letterlijk naast het huis zodat je direct kunt genieten van de mooie omgeving. Wij komen hier zeker een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9SMM van Vlijmen10-03-2012

Gezellig, mooi opgeknapt huis in Fugen.

Chalet Alte Muhle is ruim, warm en comfortabel ingericht. Het mooie oude huis kijkt over het dal van het dorp Fugen. De skikliften zijn goed te bereiken, met eigen auto of de gratis bus. De weg wordt goed schoongehouden. Een heerlijke plek voor een vakantie, ook in de zomer.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 9Rick29-02-2012

Mooi chalet op een mooie locatie

Wij zaten hier met 10 vrienden en hebben het prima naar ons zin gehad. Het is een mooi verbouwd chalet net iets boven Fügen. Op iedere slaapkamer een tv en er was zelfs een Wii en een tafelvoetbalspel! Leuk voor de avonduurtjes. Wij konden vanaf het huis naar de spieljochbahn skiën/boarden en als we naar Hochzillertal wilden namen we de bus. Er is op ongeveer 200 meter een bushalte. Al met al een aanrader.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 10Fam. de Jong19-02-2012

Geweldig Chalet

Wij zijn met de familie afgelopen januari naar dit chalet geweest en wij hebben er een heerlijke week gehad. Het chalet is helemaal af. Alles nieuw en heel gezellig ingericht. Uitzicht vanuit de Stube is echt geweldig. Skigebied is echt fantastisch. Wij komen hier zeker weer terug!

Fam. De Jong

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012