Chalet Alte Mühle

Meer chalet info

67 reviews over Chalet Alte Mühle

• 10Steph14-09-2015

Top!

Geweldig mooi huis met mooi uitzicht. Wij waren hier met 6 vrienden om te mountainbiken en komen hier zeker een keer terug. Je zit hier net iets boven Fügen tussen de echte Oostenrijkers wat erg leuk is. In het dorp zelf hebben we ook wel eens gezeten maar daar zit je toch net allemaal wat dichter op elkaar, hier heb je de ruimte en je bent binnen 2 minuten in het dorp. Aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Gerard Tros02-03-2015

Prachtig, ruim authentiek chalet

Wij hebben met ons gezin van 9 personen in februari 2015 een week in dit prachtige, authentieke chalet doorgebracht. Het is van alle gemakken voorzien, alles was schoon en de bedden sliepen prima.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 9Iwan19-02-2015

Erg fijn vakantiehuis met veel sfeer

We hebben echt een top week gehad in dit chalet. Ligt op een mooie plek vlakbij de piste. Bedden lagen erg lekker en alles was zeer schoon en netjes. We hadden een klein technisch probleem (waar niemand wat aan kon doen) maar dat werd direct netjes en naar volle tevredenheid opgelost. Erg vriendelijke eigenaren en beheerder. Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9Marianne Koole09-02-2015

Prachtig chalet met mooi uitzicht!

Met maximaal 8 volwassenen en 1 of 2 kinderen is het goed toeven. De slaapbanken zijn niet echt comfortabel om een week op te slapen. Een separaat toilet zou heel fijn zijn,wij kijken terug op een heel fijne week.En komen graag nog een keertje terug

Gereisd in januari 2015

• 8Arie en Jacqueline Blanken03-09-2014

Goed Chalet, Prachtige plek.

Gezellig eten en natafelen in de Stube Comfortabele zithoek, gezellige open haard Comfortabele slaapkamers goede bedden schoon en netjes verzorgd Nette badkamers Mooie omgeving, prettig 's morgens op het bankje op de veranda met een mooi uitzicht je eerste kopje koffie te drinken. Dit bankje werd door ons al snel betiteld als "het konkelbankje" een plek waar men de dingen doorpraat en zaken worden "bekonkeld" De locatie is een prima uitgangspunt voor uitstapjes Veel bezienswaardigheden in de nabije omgeving De keuken is er niet echt op ingericht om veel zelf te koken Geen probleem als er veel buiten de deur gegeten wordt (en dat is daar prima te doen), maar om voor 8-12 personen zelf te koken is de keuken "te mager" voorzien van kookgerei, de koelkast aan de krappe kant en de vaatwasser ronduit klein De toiletten hadden we liever apart gezien dan in de badkamers Pluspunten wegen absoluut op tegen de mindere punten Het was zeker een positieve ervaring om in de Alte Muhle te verblijven

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Pascal Salobir04-08-2014

Prachtig Chalet met schitterend uitzicht

Chalet Alte Mühle is werkelijk van bijna alle gemakken voorzien. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door Renate (de huismeester) en zij gaf ons een korte introductie / rondleiding en overhandigde ons de sleutels van dit op en top verzorgde huis.

Voor ons gezelschap (bestaande uit 4 volwassenen en 4 kinderen in leeftijd 6 - 12 jr) was er ruimte zat! Enige kanttekening is, als je dan een kritisch puntje moet noemen, de ijskast die wat aan de kleine kant is, met name in de zomer als je ook wat bier en fris wilt koelen. Wij zijn nou eenmaal zomervakantie-mensen en hebben niets met wintersport op waarvoor dit Chalet misschien nog wel meer gedacht is.

Ruimte en uitzicht zijn zoals gezegd prachtig en je kunt naast de deur de wandelpaden op. Wil je echter wat gaan eten of gewoon naar het dorp dan moet je de auto nemen, zeker met jongere kinderen.

Het is echte een aanrader, maar houd rekening met het feit dat jonge kinderen die zelf willen gaan ontdekken, hier wat beperkt zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10D.van den Berg12-10-2013

I'll be back....!!!

Mooi chalet, geweldige ligging, veel leuke dingen om met de kinderen te doen in de omgeving, lekkere bedden en heel schoon (Rob Geus zou hier ook vrolijk van worden!!). Al met al een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Fam. Thuis11-10-2013

Optimaal genieten!!!

Bij aankomst was onze eerste indruk meteen: "Wauw, schitterend!!!". Je wordt keurig ontvangen in een lekker, gezellig en vooral niet te vergeten "schoon" chalet. Het gebied is ook erg leuk met allerlei leuke bezienswaardigheden, goede sfeer in het dorp en ook erg vriendelijke mensen aldaar. Wij waren met onze twee kinderen (4 en 1) en nog een gezin met drie kinderen in het chalet. De ruimte was zeer goed en de tweede badkamer was ook erg fijn. Overdag lekker skiën in het fantastische gebied. De skiespullen in je eigen skiehok en s' avonds heerlijk nagenieten in de sfeervolle stube. We hadden zelfs een ziekenboeg en zijn door de buren (Oostenrijks) superlief geholpen. Erg lieve en vriendelijke mensen, alsnog dank daarvoor. We hebben een topverblijf gehad en raden het zeker anderen aan.

Een T O P P E R

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 10Irenee10-10-2013

Aanrader!

In één woord: geweldig!

We zijn hier nu twee keer geweest. Eén keer in de winter en één keer in het voorjaar. Beide keren hebben we ontzettend genoten. Wat een geweldig huis en wat een prachtige omgeving, zowel bij winters als bij zomers weer. Wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Familie Hendriks14-08-2013

Een heerlijk aan te raden superchalet

Dit comfortabele chalet is leuk gelegen aan een prachtig dal met een heerlijk uitzicht. Alles is aanwezig, lekker de ruimte om te koken, te BBQ-en en gezellig leuke dingen te doen. Prima uitvalbasis voor uitstapjes! Lekkere bedden en ruimte genoeg voor iedereen. Een zandbak oid zou leuk zijn buiten voor zomergasten met kinderen, maar de dekenkist met speelgoed en de boekjes vonden onze kinderen helemaal leuk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Chalet Alte Mühle info