7 tips over Chalet Alte Mühle

• Fam. Thuis, 11-10-2013 Rapporteren

Misschien leuk om te vermelden. Er wordt een supermooie golfbaan aangelegd. Heerlijk golfen in de mooie omgeving. Lijkt me top. Alleen nog even mijn vrouw lief aankijken ;-)

• D.van den Berg, 12-10-2013 Rapporteren

Schlitters voor in de zomer (open water met speeltuin) Zwembaden in Fügen en Stumm Rodelen in Zell am Ziller En uiteraard rond de 200 km pistes!

• Familie Hendriks, 14-08-2013 Rapporteren

Heb je kleine kinderen en wil je uit eten? Kohlerhof heeft een achtertuin waar je ook kan eten. Even vragen of je in de achtertuin of op het achterterras kan eten, en dat is geen probleem. ER IS EEN SPEELTUIN en ook wat dieren. En lekker!

• George, 05-09-2012 Rapporteren

Rodelen bij de Zillertalarena, een tocht met de stoomtrein (ZillertalBahn, alleen in de zomer), de Hintertux gletsjer, de Krimml Watervallen.

• Arie en Jacqueline Blanken, 03-09-2014 Rapporteren

De locatie is een prima uitgangspunt voor uitstapjes. Er zijn veel bezienswaardigheden in de nabije omgeving: De Krimmler watervallen, de Wolfsklamm, de Zillertaler höhestrasse, de Hintertuxer gletcher, allemaal prima te doen en een bezoek waard!

• Pascal Salobir, 04-08-2014 Rapporteren

Voor gezinnen met jongere kinderen is de Badesee Schlitters aan te raden. Het zwembad in Fügen zelf is erg leuk en uitstapjes naar Krimmeler Wasserfall of de Wolfsklamm in Stans zijn ook leuk om te doen. Verder is er genoeg te doen in het Zillertal: Mayrhofen, de diverse liften, de Arena Coaster bij Zell (Zillertal Arena).

• Gerard Tros, 02-03-2015 Rapporteren

Wij vonden het met name gezellig in de zithoek rond de haard en in de typisch-Oostenrijkse Stube. Het is 15-20 minuten rijden naar de piste van Hochfuegen, maar dat is een prachtige route.