Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer chalet info

69 Reviews over Alte Mühle

• 9Fam. Hofsink25-08-2021

Prachtige uitvalsbasis om Tirol te verkennen!

Dit Chalet ligt prachtig gelegen in Fugenberg. Een mooie uitvalsbasis om Tirol te verkennen. Je bent op de mooiste plekjes van Tirol binnen no-time. Het chalet is mooi ingericht en voldoet aan alle verwachtingen, vooral de opgeknapte benedenverdieping is erg mooi en ruim. Het chalet ligt wat hoger op de berg, dus je zult wel de auto moeten nemen naar Fugen. De ontvangst door Renate was heel prettig en zij kan je veel vertellen en helpen. Enigste nadeel is de waterval die naast het chalet ligt. Die hoor je de hele dag en nacht wel goed. Maar de ramen sluiten goed af waardoor je die niet meer hoort. Al met al een zeer mooi chalet!

• 10Familie Thuis16-11-2020

Prachtig, ruim, authentiek en modern huis

Wat een fantastisch mooi huis!!! Contact tijdens het boeken was ook erg prettig (mailverkeer). Wij waren met twee gezinnen op vakantie voor een week. Bij aankomst kregen we een warm welkom met sleuteloverdracht en de huisregels. Ook kregen we nog een paar mooie tips voor uitstapjes en bezienswaardigheden. Even een rondje lopen door het huis om te kijken wie waar gaat slapen en de kamerverdeling was zo gemaakt. En wat is het schoon en lekker fris (hebben we ook wel eens anders meegemaakt). Met twee gezinnen (13, 12, 7 + 8 en 12) heb je echt de ruimte en ook de privacy, wat ook niet geheel onbelangrijk is. De bedden lagen ook heerlijk. Badkamers waren super. Keuken is ruim zat en van alle gemakken voorzien. Het centrale punt in het huis is de geweldige "stube", echt supergezellig. Ontbijten, lunchen, avondeten, spelletjes spelen of gewoon lekker borrelen en doorzakken.
    Een echte aanrader dus. We willen terug!!!!!!!!!

• 9Fam. Post19-01-2020

Prima verblijf, goede ligging t.o.v. de skipiste.

Mooie accommodatie , goede communicatie met de de eigenaars.

• 10Anneke Koster02-12-2019

Zeer indrukwekkend!

SUPER huis, heerlijk schoon, prachtige locatie en de eerste sneeuwvlokken zien vallen. Wij waren met 6 vrienden en allemaal een eigen slaapkamer. Wat een ruimte en knus ingericht. Heerlijk om een aparte woonkamer te hebben met openhaard en aparte stube waar je kunt eten en een ruime aparte keuken. In dit huis beleef je het authentieke Oostenrijk met de geneugten van nu. AANRADER!

• 10Fam. Kuijpers09-11-2019

Wij komen volgend jaar absoluut WEER terug!

We zijn hier nu voor de 3e keer geweest en het verveeld nooit. Het uitzicht, de heerlijke tuin met overkapping en vaste BBQ, de stube, bedden, sauna....heerlijk! Pal naast het huis beginnen de wandelroutes. Het huis ligt net iets boven Fügen, weg van de drukte. Als je naar het dorp wilt gaan heb je wel even de auto nodig, restaurant op loopafstand. Echt een aanrader!

• 10Albertine24-10-2019

Wauw fantastisch

Een prachtig huis waar je niks te kort komt kwa woonruimte, slaap en badkamer. En een prachtige ligging

• 10Resa van Egmond24-10-2019

Waanzinnig!

De Alte Mühle ligt op een prachtige lokatie. Het uitzicht is top vanaf het huis en alles is goed te bereiken. Het huis is van alle gemakken voorzien. Het authentieke van de Oostenrijkse woning is prachtig en met een nieuwe delen in de woning is het een genot om er te mogen verblijven. Ik heb van elke minuut genoten van de Alte Mühle.

• 10Richard&Albertine van Egmond23-10-2019

Betoverend mooi!

De Alte Mühle ligt op een prachtige plek op de Fügenberg. Het is van alle gemakken voorzien en wat ziet het er geweldig uit allemaal. Of het nu de Stubbe is of de woonkamer, de verschillende slaapkamers, de sauna of de tuin met overkapping, het is allemaal zo mooi en netjes en dan heb ik het nog geen eens over het uitzicht gehad vanaf het balkons. Wij hebben een ongekend mooi verblijf gehad in de herfst, en dit zal ik zeker iedereen aanraden. Wij gaan hier hopelijk snel weer terug keren om nieuwe herinneringen te gaan maken.

• 9Karin03-09-2019

Mit Liebe zum Detail eingerichtetes Chalet

Wir haben mit 8 Erwachsenen und 6 Kindern eine wunderbare Woche in diesem Chalet und in Fügen verbracht. Trotz der Überbelegung hatten wir alle genügend Platz. Die Küche ist perfekt ausgestattet mit großen Töpfen und super Geräten, so dass auch für diese Anzahl an Gästen gekocht werden kann. Die Freizeitmöglichkeiten in Fügen sind nahezu unerschöpflich. Wir haben den kostenlosen Wanderbus und auch die Gondel in Anspruch genommen. Die Möglichkeit beim Hotel ums Eck frische Brötchen zu holen erspart den steilen Weg ins Dorf. Das Haus ist sehr sauber, die Betten sind gut und die Zimmer ausreichend groß. Wir haben uns sehr wohlgefühlt und kommen gerne wieder.

• 8Petra06-08-2019

Heerlijk!

Een heerlijke week gehad met onze vier kinderen. Ruimte genoeg voor iedereen en een prima uitvalsbasis voor leuke gezinswandelingen (met de Spieljochbaan naar boven) en het zwembad in Fugen. Het huis is groot, brandschoon en echt van alle gemak en luxe voorzien.

Chalet Alte Mühle info

• CafeNiet beschikbaar