Chalet Alte Mühle

Met vrienden

Mooi huis!

M. Van Mierlo
15-8-2018

Mooi en erg compleet ingericht huis. Er is genoeg te doen in de buurt.

Frits
9-8-2018

+ Fantastisch huis met alles erop en eraan, prima bedden.

Prachtige omgeving waar van alles te beleven is.

Goede restaurants in de buurt.

- Parkeerruimte aan de krappe kant voor 4 auto's

1 koel/vrieskast is te weinig voor 12 personen

Prachtig ruim huis met voldoende bedden/slaapkamers.

Wij waren er met 2 gezinnen (4 volwassenen en 4 kinderen). Het huis is rustig gelegen en ligt op enkele minuten van de lift in Fugen. De gunstige ligging is prima voor alle uitstapjes in het Zillertal en/of in de winter te gaan skiën.

De Wifi dekking was optimaal in het gehele huis, zelfs in het souterrain waar nog 2 slaapkamers zijn gesitueerd. De communicatie met verhuurder verloopt correct en soepel, ontvangst was door een Nederlandse gastvrouw. Mocht je gedurende je verblijf vragen hebben, dan kun je haar altijd appen of bellen.

zeker geslaagd

hans
4-2-2018

Het huis is geweldig, mooie kamers, lekkere sauna, prachtig gelegen op de berg en zeer volledig ingericht. Van hieruit zijn Fugen en Hoch-Fugen prima te bereiken en heb je een goed skigebied.

Ook de keuken is ruim en riant ingericht.

Het Zillertal is (ook) een ontzettend leuk dal voor een zomervakantie. Er is enorm veel te doen; wandelen, zwemmen, omhoog met de kabelbaan, leuke dorpjes, meertjes en de stroomtrein. Het chalet is ideaal... rustig gelegen met uitzicht over het dal. Je bent zo in Fügen. 6 ruime slaapkamers, sauna en ruime tafel om met de groep aan te eten. De tuin is ook fijn (overdekt terras), dus ook met minder weer kun je buiten zitten. Wij gaan zeker nog een keer!

Prachtig huis en omgeving

Familie Peeters
10-4-2017

Aan alles is gedacht qua inrichting en voorzieningen.

Zowel voor de allerkleinste als voor de ouders en grootouders.

Een heerlijke week gehad in dit prachtige en mooi ingericht chalet.

Heerlijk douches, mooie slaapkamers met bedden die goed liggen, fijne grote sauna .

Gezellige stube, met een kast met veel spelletjes en vooral het aparte woongedeelte is heel gezellig met een bank die goed zit.

Ik zal het iedereen aanraden.

Rick van Diemen
15-2-2017

Prachtig huis waarin alles voor handen is. Erg goed voor een goed. Goede bedden en genoeg servies. In een woord prima

Super mooi huis voorzien van alle gemakken.

P. Immerzeel
6-1-2017

Mooi ruim en gezellig huis. Het huis is van alle gemakken voorzien, zoals sauna, openbaard, vaatwasser, wasmachine, droger, tafelvoetbal, goede bedden etc. Naast de gezellige en ruime stube is de woning ook voorzien van een fijne zithoek met lekkere bank. ( iets wat in Oostenrijk niet altijd voorkomt).

Het huis is afgelopen opgeknapt door de eigenaren, waardoor ook veel nieuw is en lekker schoon.

De locatie is mooi. Mooi uitzicht en je kunt ook gezellig buiten zitten. Je kunt kiezen voor meerdere skigebieden. Wij hadden gekozen voor kaltenbach, waar ook een leuke skischool zit voor de kinderen.

Mooi Huis voor een Skivakantie met kids.

Daniel Koenders
6-1-2017

Het is een mooi, ruim en gezellig huis. We zijn in de kerstweek geweest met 3 gezinnen. Wat lekker is, dat is dat je heerlijk op de bank kan hangen met de open haard aan, maar ook dat je de stube kunnen zitten terwijl de kids lekker in de huiskamer aan het spelen zijn!

Het uitzicht vanaf het balkon is schitterend, en een lekker restaurantje op loopafstand is ook makkelijk. De bedden slapen prima en alles was goed schoon.

Voor de skilessen van de kids moesten we wel elke dag een klein stukje met de auto, zodat de kids in Kaltenbach op les konden en wij daar zelf ook lekker konden skiën.

Heerlijke vakantie gehad in dit mooie huis en de mooie omgeving. jammer dat er weinig sneeuw lag bij het huis, maar op de berg was het prima skiën.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Alte Mühle in Fügenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Alte Mühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.