Hotel Wöhlfühlhotel Schiestl

9.5Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Fügen im Zillertal

9.5Fenomenaal

• 9.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Wöhlfühlhotel Schiestl voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

42 reviews over Hotel Wöhlfühlhotel Schiestl

• 2019
    10Els Bongers21-04-2019

Fantastisch verblijf

Fantastische vakantie geboekt bij touroperator. Super hotel, vriendelijke bediening en prachtige omgeving. Dit jaar weer geboekt.

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    9Joop19-09-2018

Goed Hotel Lekker eten

Goed Hotel, lekker eten en mooie kamers. Enige nadeel is dat het hotel ver van het centrum en het station ligt. Er rijdt een bus, van en naar het centrum, alleen s 'morgens en dan laat in de middag.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9fam. van Gisbergen12-03-2018

top hotel!!

een top hotel!!! enige minpunt de slaapbank voor 3de persoon is een harde plank, voor de rest een super vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• Oude reviews

9Suzan07-10-2017

Heerlijk hotel voor rust en activiteit

Het Hotel ligt mooi centraal gelegen voor veel mooie wandelingen. Dicht bij Gerlos en dicht bij de hintertux gletsjer Het hotel heeft diverse kamers. Bedden waren prima en alles was zeer schoon. Het eten is heerlijk en wordt met het diner gedeeltelijk aan tafel geserveerd met aanvulling van het buffet. Het ontbijt is in buffetvorm. Personeel is zeer vriendelijk zowel bij de receptie als in de bediening en de huishoudelijke dienst.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in september 2017

• 9Henri Tamara loek en dirkje15-07-2017

Helemaal top verzorgd,liefdevol en gezellig..

Fijne nieuwe suites en kamers met veel hout en superfijne bedden.. Goed eten en fijne medewerkers die er alles voor doen om het verblijf een echte vakantie met een mooie herinnering te laten worden. Een wellness zwembad e.d. Voor de volwassenen en een groot zwembad voor de jeugd en kinderbad voor de kleintjes met televisiehoek . Mooi ligging en uitzicht omdat het hotel wat hoger ligt is daar goed aandacht aan besteed. Skibus stopt voor de deur en is geheel gratis.

Dus al met al ,we zijn hier al vaak geweest maar het blijft fijn om daar te zijn .

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 7Suzanne11-07-2017

Nooit meer

Het hotel is zeer mooi. Wat het eten betreft was het ontbijt zeer goed maar het avondeten is zeker geen vier sterren waard. Mooie kamer maar we hebben zeer slecht geslapen omdat de matrassen oud en doorgezakt waren. Na vermelding aan de receptie hebben ze er een plank tussen gelegd ! Ook last gehad van de vele vliegen in gans het hotel, we konden geen raam in ons kamer open zetten daar we dan vergeven waren van de vliegen en dit ook in het restaurant !

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Familie van den Broek10-07-2017

Mooi, verzorgd hotel met prettige sfeer!

Alles was super goed, van ontbijt tot diner, van kamer tot zwembaden! Ook de vriendelijkheid en gastvrijheid van alle mederwerkers was erg prettig. We waren met 2 jonge kids van 3 -en 2 jaar, maar niks was te veel voor ze, geweldig! Geen minpunten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Sam24-05-2017

Hier kom je bij!

Een week in dit heerlijke hotel doorgebracht. De kamer was echt geweldig. Wij hadden type Kuschelsnest (?) geboekt. Echt de moeite waard. Het uitzicht vanaf het balkon en ook het dakterras is prachtig! Compliment voor de hygiëne en ook voor de vlotte en persoonlijke bediening in het restaurant. Het eten was verrassend goed en ook heel divers. Het ontbrak aan niks! De omgeving is natuurlijk fantastisch, dus wij gaan zeker volgend jaar weer.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Monique02-05-2017

Fijn hotel, gezellig erg vriendelijk personeel

De eigenaresse is bijna altijd aanwezig met persoonlijke aandacht voor de gasten.

Gereisd met partner in januari 2017

• 10Maurits21-02-2017

Heerlijk verblijf

Voor mijn werk Verbleef ik een paar dagen in het bergdorp Fügen. Helaas voor mij waaren door de wintersport en het hoofsaisoen alle kamers in het hoofdgebouw uitverkocht. Ik verbleef in de pension ernaast. De kamers daar waren prima, schoon en netjes en ik had een balkon en het scheelde behoorlijk in prijs ;-) Gelukkig mocht ik alle facalitijten van het hoofdgebouw gebruiken. Vriendelijk personeel, heerlijk Oostenrijks eten en fijne rustgevende spa. All om al een top hotel in het skigebied. Enige minpunt voor mij, ik vond het erg warm in het restaurant en onbijtzaal. Maar dat ligt ook aan mij aangezien ik ook in de bergen met open raam slaap.

Alleen gereisd in februari 2017

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • HuisdierenOp aanvraag

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Hetelucht sauna, Hooibad, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden