Appartement Römerhof

6Voldoende

Oostenrijk, Tirol, Fügen im Zillertal

Op vakantie geweest naar Römerhof?

6Voldoende

• 5.7Ligging t.o.v. pistes
  • 4.5Inrichting

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

4 reviews over Appartement Römerhof

• 8Anna Vehof12-12-2017

Goed appartement, heerlijke rustige sauna.

Prima appartement voor een gezin. Met 2 slaapkamers en een 2 pers. slaapbank net genoeg ruimte voor een gezin met drie kinderen (4,7 en 9 jaar. De slaapbank leek niet erg comfortabel, maar was prima voor de kinderen. Keuken is eenvoudig, maar toereikend voor broodjes bakken en pasta maken. Sauna was altijd vrij toen wij er waren. In het appartement boven ons zaten oudere kinderen die nogal veel lawaai maakten, maar dat is natuurlijk niet altijd zo. Dichtbij piste (wel met auto). Na een dag intensief skiën is het prima vertoeven! Minpunten: donker in de wc, geen houder voor wcpapier.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 1Meessen08-03-2013

Compleet onacceptabel

Deze accommodatie is volkomen onacceptabel.Onze kamer was slechts voorzien van een oude, vieze en steenharde slaapbank. Raam in badkamer was niet voorzien van gordijn, enz. Eigenaar viel niet mee te praten. We hadden voor 5 dagen geboekt, zijn op tweede dag vertrokken om vakantie te redden. Absoluut geen aanrader.

Gereisd met partner in maart 2013

• 7N. de Vries26-02-2007

Net terug van onze vakantie naar Fügen. Wij haddenn een busreis via Touroperator geboekt. Op hun site staan foto's van een moderne inrichting van de appartementen. Deze kloppen echter niet. De inrichting is gedateerd. Maar wel netjes en schoon. Zie de site van romerhof.at.De eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Op bestelling werden verse broodjes verzorgd en konden wij snel in onze studio, toen zij hoorde dat we 's morgens om 07.30 uur op het station van Fügen waren afgezet. De ligging t.o.v. de liften en het dorp is wat ver, zeker als je geen beschikking hebt op eigen vervoer. Het rijtijdenschema van de skibussen is erg onduidelijk. Het skigebied van Spieljoch is uitermate geschikt voor (jonge) gezinnen en overzichtelijk. Hochfügen vonden we niets. Niet overzichtelijk en erg, erg druk. De pistes vonden wij, ondanks de hele week warm en zon, redelijk goed geprepareerd.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in februari 2007

• 8de langen24-02-2007

Al tweemaal hier naar toe geweest. Is een prima appartementenhuis. Broodjes s'morgens te verkrijgen bij eigenaar na bestelling. Na deel is, je moet met auto of skibus naar de spieljoch. wij hebben het er prima gehad. maar kiezen toch liever voor iets dichter bij spieljoch te zitten

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in februari 2007