Appartement Lindner

7,8

• Ligging t.o.v. pistes6,5

4 reviews over Appartement Lindner in het Nederlands

2008

Voor de tweede keer bij Lindner geweest en hebben het naar

Swaanen en van Engelen
18-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de tweede keer bij Lindner geweest en hebben het reuze naar onze zin alles is onder handbereik want je zit midden in het centrum,Fam Lindner zeer aardig en behulpzaam,het apartement zeer netjes en alles er op en er aan.

Gereisd Familie in maart 2008

Bezocht tijdens kerst 2005

Nick
3-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Bezocht tijdens kerst 2005. 6je voor de ligging tov pistes, ligt in het oude centrum van Fugen dus wat met de auto/skibus naar Hochfugen of de spieljoch. Erg aardige mensen, heel behulpzaam en altijd in voor een praatje. Redelijk veel ruimte in het appartement. Probeer alleen een appartement te boeken die niet onder het schuine dak zit, anders moet je zittend in bad douchen!! Voor de rest gewoon een net en ruim appartement

Gereisd Anders in maart 2008
2006

Prijs kwaliteit verhouding goed

van Riessen
15-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prijs kwaliteit verhouding goed. Centrale ligging in het centrum van Fugen

Gereisd Familie in februari 2006

Perfect appartement in het centrum van Fugen

Jeroen
20-7-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Perfect appartement in het centrum van Fugen. Zeer aardige eigenaren die alles doen om het je naar de zin te maken.

Gereisd Anders in Thu Jul 20 2006 21:30:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lindner in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lindner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.