Vakantiehuis Landhuis Troppmair

8.5Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Fügen im Zillertal

Op vakantie geweest naar Landhuis Troppmair?

8.5Fantastisch

• 5.8Ligging t.o.v. pistes
  • 8.7Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Landhuis Troppmair voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Landhuis Troppmair

• 8Quido10-01-2011

Prima ruime accomodatie

Prima, ruime accomodatie in Fugen-Hart (+/- 1 km buiten Fugen). Skibus stopt voor de deur (vanaf 23 december) waarmee vervoer door het hele Zillertal mogelijk is. Broodjes kunnen aan de overkant bij Gasthof Hamberg worden besteld. Ook het avondeten is hier goed, bij de Italiaan iets verder naar beneden hadden wij beduidend minder goede ervaringen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2010

• 9J.Hollander09-03-2008

Prima vakantie woning voor gezin, ruim ingericht en zeer schoon, nadeel afstand tot Fugen is zeker een kilometer, de woning ligt in Niederhart dus over de Ziller, de skibus gaat van 8.45 tot 10.45 uur, t.o de woning ligt gasthof Hamberg hier kun je goed terecht voor het eten en voor vers brood is het een minuut lopen

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2008

• 9J.Hollander09-03-2008

Prima ruime woning, zeer netjes ingericht en schoon, skibus voor de deur van 8.45 tot 10.45 uur, afstand tot Fugen ruim 1 km, lopend valt tegen omdat dit langs een hier en daar niet verlchte buitenweg loopt, gedeeltelijk zonder voetpad, zeer vriendelijke verhuurster,

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in maart 2008

• 8Corry 04-03-2007

Het huis ligt in Fugen-Hart, niet dichtbij de skipiste maar ligt wel heerlijk rustig.Het is een zeer ruim appartement(1e verdieping) met 4 grote slaapkamers en balkon rondom op het zuiden.Aan de overkant cafe-restaurant ,ontbijtbuffet voor 5 euro p.p.,diner ook prima en niet duur.Even verderop een pizzaria waar we met 7 pers. voor 70 euro hebben gegeten met drankjes en voorgerecht! Wij vinden het een toplocatie maar je hebt wel de auto nodig om naar de piste te gaan of je moet met de skibus gaan die stopt voor vlak voor het huis.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2007