Hotel Kohlerhof

8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,9

254 reviews over Hotel Kohlerhof in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel is prima, het eten is zeer uitgebreid en goed verzorgd, de bediening is vriendelijk. Het hotel heeft uitstekende voorzieningen (zwembad en luxe sauna).

Het hotel is goed gelegen voor een lekkere skivakantie. Voor het hotel is een skilift en een bushalte voor een korte busreis naar het hoger gelegen Hochfugen. Kortom een aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2016

Super ligging naast de skilift

A.D
8-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed hotel, echter boek geen half pension. Ontbijt is heerlijk maar avondeten van halfpension is van zeer matige /slechte kwaliteit. Hotel heeft 2 keukens, het ala carte menu komt uit de andere keuken en is fantastisch en redelijk betaalbaar.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Prima hotel

Timmerman
30-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Met de kerst 8 dagen hier geweest met twee jonge kinderen. Kohlerhof is een zeer groot hotel met prima kamers en bedden, grote TV, balkon en ruime badkamer met vloerverwarming welke je zelf kan bedienen. Het ontbijt en avond buffet is ruim en goed. Wij zaten niet in de grote eetzaal maar in een apart eetzaaltje zodat het meer een prive eetgedeelte was. Zwembad en wellness zijn super!!! Receptie spreekt Nederlans. Iedereen zeer behulpzaam en aardig. Lekkere wijnen. Hotel is een aanrader.

kleine min puntjes: douchekop met slang was niet goed.

geen verwarming in kleedkamers zwembad, toch zeer koud om je na het zwemmen te douchen en om te kleden.

Er wordt binnen zeer veel gerookt, ook bij bar en openbaar restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Heerlijk

Anna
28-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren wel vaker op terras en apresskihut geweest. Nu het hotel,het is giga maar de ambiente laat niet zien dat er tot 550 mensen in de eet zalen zitten.. Mooie deko. Warme uitstraling.Super eten, veel keuze . mooie presentatie ! Voldoende personeel nooit lang wachten op eten en of drinken. En de eigenaren ook steeds vriendelijk tegen klant, bazin werkt dagelijks mee. Zelfs kreeg elke gast met kerst een super kado 😁

Gereisd met partner in december 2015

Thuis komen

Jo Dirks
29-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zoals altijd goed. Eten, kamers en personeel zijn super. Het hotel ligt naast de Spieljochbahn dus je kunt zo de lift in en naar boven. Het hotel heeft een eigen zwembad en wellness accommodatie die we zeer aanbevelen.

Gereisd met partner in september 2015

Leuk Hotel!

Maria
7-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Dit is een goed hotel, met een heerlijk ontbijtbuffet.

Vriendelijk personeel en wellness is super.

Jammer dat er maar 1 keer per week live muziek is in het hotel, voor de rest van de week helemaal niets in de avond.

Hou rekening ermee, als je een kamer aan de voorkant boekt dat je dan veel geluidsoverlast zal hebben (jongeren) van de pizz pub (discotheek) vooral in het weekend tot diep in de nacht!! Deze discotheek hoort bij Kohlerhof.

Gereisd met partner in september 2015

Geweldig hotel

Gerrie v d Broek
19-7-2015

Onze kamer was top, en de keuze en het eten is meer als top.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooi, goed hotel.

Wilma
30-6-2015

Een mooi hotel, mooie ruime en schone kamer. Heel uitgebreid ontbijtbuffet. Diner was goed maar het tempo lag vaak erg hoog waardoor je binnen een half uur al gegeten had. Vreemd want je hebt een vaste tafel dus zo'n haast was niet nodig. Personeel was hierdoor soms gestrest en daardoor was de communicatie bij hun niet goed.

Gereisd met partner in juni 2015

Super Hotel in het Zillertal

Gerd KIK
15-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 40e x in het Hotel Kohlerhof geweest,en nog steeds Niet de laatste x een Super Hotel zowel in de zomer als in de winter.!

Tegenover de Spieljoch baan en met een heerlijk zwembad en een Super welnes.

Wij bevelen dit Hotel iedereen aan.!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Hier kom ik Nooit meer!

Raf M
19-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben hier gelogeerd tijdens de paasvakantie Na het lezen van de recensies was ik nog enigszins optimistisch. Meestal zijn sommige beoordelingen nogal streng. Maar in dit geval klopte elk woord. De kamers zijn goed, worden elke dag netjes gekuist. Het zwembad is top alsook de sauna. Tot zover het goede nieuws. De bediening is Vreselijk. Mensen werken echt tegen hun goesting en dat gedurende de hele week. Vaak onbeschofte reacties en ongepast taalgebruik tegen gasten. Wij waren heus niet de enigen die hier gechoqueerd door waren. Als je na het eten niet cash wilde betalen werden de obers grof. "Nu moeten we nog is teruglopen" kreeg je dan als antwoord. Vervolgens lieten ze je dan een uur wachten op het bonnetje. Als je toch vroeger wilde doorstappen was het gezever aan de tafel met allerlei verwijten in het Duits. Engels spreken immers niet! Nog nooit zoiets meegemaakt in de jaren dat ik in het Zillertal kom. De eigenares doet niets anders dan brandjes blussen. Nooit meer!

Gereisd met vrienden in april 2015

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kohlerhof in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kohlerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.