Hotel Kohlerhof

8,2

• Ligging t.o.v. pistes8,6

10 tips over Hotel Kohlerhof

vandecasteele, 3-9-2014
Aanvaard zeker nooit een kamer op de 1ste etage en aan de voorkant van het hotel.
Jeroen van der Kamp, 20-2-2014
Wij verbleven in het 'bijgebouw' (The Castle) alwaar ook de sauna gevestigd is. Wij hadden het idee dat het in dit gebouw wat rustiger was en wij vonden dat prima. Je moet voor het eten iets verder lopen, maar je zit niet boven de herrie van het terras of de pub. En als je een kleintje hebt is dat wel zo prettig.
Gert, 20-2-2014
de Panorama kamers zijn Super mooi,en hebben allemaal een mooi uitzicht.

We hebben een aantal aanbieders voor Kohlerhof voor je op een rij gezet:

anoniem, 25-10-2013
er is geen (gratis) wifi in het hotel. dit zou wel handig zijn om info op te zoeken voor de toeristische attracties, om te kijken of deze nog open zijn. Door onverwachte en vele sneeuwval kunnen sommige attractie toch ineens gesloten zijn
M.L., 28-8-2013
In het hotel en ook in omgeving wordt veel georganiseerd
jantje, 4-2-2013
Gezellige aprèsskibar de Pizpub

ERIK1968, 19-9-2012
De spieljoch op 100mtr van het hotel.Mooi wandel gebied,maar ook fietsen is goed te doen,naar Mayrhofen bv.
biancac, 28-8-2012
regelmatig s avonds live muziek. Hotel ligt naast de spieljoch baan, vanwaaruit je mooie wandelingen kunt maken. In de omgeving veel te wandelen, bezoek aan de kaas makerij in Fugen erg leuk wel klein, in Mayerhoffen is er ook één, die is groter. Tip als je 6 dagen of meer in zillertal bent neem een zillertallercard, kabelbanen,zwembaden musea enz zijn dan gratis.Verschillende aantal dagen mogelijk.
p.bijkerk, 6-5-2012

Ik raad iedereen met klem af niet naar de Kohlerhof te gaan in de verwachting dat je aantreft waar je voor betaald, of je neemt genoegen met minder, of je gaat ergen anders heen. En reken niet op neckerman, die doet niets voor je (behalve zorgen dat je betaald! .

Als je aangeeft dat je de Kohlerhof hebt geboekt en geen bijgebouw, dan krijg je van de eigenaresse te horen dat je ook gerust buiten mag slapen als je dat liever doet. .

pinetpascal, 9-4-2012

Zwembad en sauna zijn heerlijk, apres ski is zeker aan te raden

Super skigebied

We hebben een aantal aanbieders voor Kohlerhof voor je op een rij gezet: