Alles onder 1 dak in hotel 'Kohlerhof' , wel druk!

Hotel Kohlerhof ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door K

Alles onder 1 dak in hotel 'Kohlerhof' , wel druk!

K
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel 'Kohlerhof', groot massaal maar wel alles onder 1 dak & naast skilift Spieljoch, je kunt ook uitwijken met de bus naar Hochfugen. Apresski bar met muziek vd jaren 80/90. Bed vd kamer was iets verplaatst kon je zien met het verfgedeelte op de muur, kamer was best klein. Ontbijt was zeer uitgebreid, diner keuze genoeg maar de bediening was elke avond zeer gestresst. Wij hadden graag wat mayonaise bij de schnitzel & frites, de bediening zei dat wat wij aten al ongezond genoeg was en kregen geen mayonaise. Hadden het aan iemand anders gevraagd en zij bracht het meteen. Ondanks de ligging, het mooie weer & lokatie willen wij misschien terug komen naar hotel 'Kohlerhof'.