Hotel Kohlerhof ****

Fantastische vakantie

Grol
5-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Kohlerhof is een prachtig hotel, centraal gelegen in Fügen. Op loopafstand is er een supermarkt. Hotel is vanaf de snelweg binnen 20 minuten te bereiken. Hotel ligt vast naast de gondel die je naar de pistes brengt. Voor de ervaren wintersporters is het gebied in Fügen (Spieljoch) te klein. Je kunt je er prima één dag vermaken, maar daarna is zeker Hochfügen met een skie-verbinding naar HochZillertal aan te raden. De gratis skiebus naar Hochfügen stopt voor het hotel en brengt je binnen een half uurtje naar nog eens 200 km pistes met sneeuwzekerheid. Ontbijt in het hotel is fantastisch, diner is een uitgebreid keuze menu, kamers zijn zeer schoon, er is een prachtig zwembad en een mooi (gratis) saunacomplex. Personeel is zeer vriendelijk en ondanks dat het hotel erg groot is, merk je er niets van.