Hotel Kohlerhof ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Tevreden gast

Volgend jaar weer. Fantastisch.

Tevreden gast
2-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren hier in de laatste week van januari en hebben werkelijk een fantastische vakantie gehad. We werden in het bijgebouw geplaatst. In het hoofdgebouw aan de voorkant schijnen mensen best wel last te hebben van lawaai van de pizzeria.

De kamer was prima. Niets op aan te merken. Ook de verzorging is er goed geregeld. Prima uitgebreid ontbijt. Lekkere hapjes van 1500 tot 1700 uur. Elke avond een 5 gangen diner. Voldoende keus voor iedereen. Na elke gang vroeg de bediening keurig of het volgende gerecht kon komen of dat we nog even wilden wachten. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.

Het hotel ligt gelijk bij de Spieljoch lift. Geweldig. We hebben de auto de gehele week niet gebruikt.

Kortom, het was een fantastische vakantie en volgend jaar gaan we hier zeker weer naartoe.