Fantastisch ruim en mooi hotel met veel faciliteit

Fantastisch ruim en mooi hotel met veel faciliteit

Karin
24-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime kamers, iets wat harde bedden. Vriendelijk personeel. Er zijn twee gebouwen die met elkaar door middel van ondergrondse 'gang' met elkaar verbonden zijn. In hoofdgebouw heb je het restaurant en bar. En ook een prachtig mooi zwembad, waar je heerlijk kunt vertoeven. In het 'bijgebouw' zijn sauna faciliteiten. veel sauna's met nog een extra buitenbad. Het is ook mogelijk te kiezen uit dierse behandelingen. In de sauna zit ook nog een bar, daar is het mogelijk wat te drinken en een hapje te eten. Het is in 1 woord geweldig. Je moet wel tegen kunnen dat het een groot massaal hotel is. Er zijn enorm veel gasten maar de bediening en het personeel zijn vriendelijk en het loopt als een trein. Wel 1 opmerking, onder het hotel zit de Pizz pub, een apres ski (en pasta en pizza restaurant)die open gaat om 11 uur maar helaas pas sluit om 4 uur. Wij hadden kamer boven deze Pizz pub wat betekende bijna niet slapen omdat er -vooral de Nederlanders- extreem veel herrie maakte. Aangegeven bij de receptie en kregen zonder problemen een andere kamer in het bijgebouw, heerlijk rustig. Dus bij boeken en je bent niet van de apres ski en of wilt heerlijk rustig kunnen slapen, geef aan dat je geen kamer wilt bij de apres ski bar. Daar doen ze niet moeilijk over. Daarnaast waren wij met een aantal personen, maar zaten onze hotelkamers allemaal ver van elkaar af, dat was een beetje jammer. Maar dat ligt misschien meer aan touroperator dan aan het hotel. Het ontbijt is in 1 woord Fantastisch. Zoveel keuze en goed. In de middag van 15-17 uur nog mogelijk van het buffet hapjes te halen, zoals kaiserschmarren, of diverse braad/grill worsten, of goulashsoep. Avondeten is veel, maar gewoontjes. Geen hoogstandje, als je kiest voor het menu. Het zijn meerdere gangen, waarvan het toetje echt perfect is. Het hoofdgerecht is steeds wat van hetzelfde en echt gewoontjes. Als je nu van de kaart eet, dan is het avondeten heel goed (maar duurder).

Hotel ligt perfect aan de Seidelbahn, een grote nieuwe gondel die je met gemak naar de top brengt. Al met al een echte aanrader dit hotel mits je van groot en massaal houdt. Alles wat ze bieden aan faciliteiten maakte het voor ons top.