Hotel Kohlerhof

• Ligging t.o.v. pistes8,6

7 reacties Hotel Kohlerhof

Muziek gebeuren op 28 July

Wil Maas, 21-2-2017

Is het mogelijk dat u mij meer gegevens zend. Ik organiseer bus reizen naar Oostenrijk en ben die week in de omgeving van Fuggen. De groep is ongeveer 40 a 45 personen. Verder ben ik ook van Zaterdag 26 tot aug. 01 sept. 2017 is er dan ook wat te doen. Ik kom al meer dan 10 jaar met groepen in Oostenrijk.

Mijn naam is Wil Maas, tot zover met vriendelijke groeten.

0 reacties

Badjas

Maria, 5-3-2015
Zijn de badjassen in Kohlerhof gratis, of moet je die huren??

wasserette

J. Ploumen, 2-2-2014
Wie weet waar een wasserette is in Fügen Zillertal Oostenrijk waar je zelf een wasje kan draaien?

We hebben een aantal aanbieders voor Kohlerhof voor je op een rij gezet:

Skipas en materiaal

Kevin , 30-8-2013

Hoi, weet iemand waar ik info kan vinden wat een skipas kost en het materiaal? Ik hoor graag.

Mvg,

Kevin

3 reacties

handdoeken

Liane de Bakker, 7-2-2013
Hoeveel x worden de handdoeken gewisseld? of moet je zelf handdoeken meenemen?

Buiten

Nina, 17-7-2012
Hallo, kun je als het mooi weer is ook buiten liggen?

wasserette

Akkerman, 7-6-2010

Hallo,

kan mij iemand vertellen of er in het hotel Kohlerhof in Oostenrijk ook een wasserette is?

Vriendelijke Groeten

We hebben een aantal aanbieders voor Kohlerhof voor je op een rij gezet: