Appartement Hirner

7Goed

Oostenrijk, Tirol, Fügen im Zillertal

Op vakantie geweest naar Hirner?

7Goed

• 6.8Ligging t.o.v. pistes
  • 5.8Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Hirner

• 4Barbara22-02-2010

Nooit meer

Bij aankomst ging de eigenaar helemaal uit zijn dak. We waren te vroeg en mochten er voor 1 uur niet in. De auto's mochten niet voor de deur en moesten achter op de parkeerplaats waar veel te weinig ruimte is met gaten in de grond. De auto kon je niet alleen parkeren anders viel je in een kuil. Dit ging bij ons gelukkig net goed. De eigenaar (hirner zelf ) is een en al chagrijn. Iedere dag weer. Je kon niks en mocht niks. Wij hadden een 8persoons appartement met 1 badkamer en toilet, waarvan de scheidingswand niet reikt tot het plafond. Iedereen kon zo meegenieten als je aan het douchen was. Douche is ook erg klein. Verder was het ook erg gehorig. Je moet een stukje lopen voor het busstation en vandaaruit werd je naar fugen of hochfugen gebracht.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 8patricia09-02-2009

In een woord Super

Dit was ons 3e jaar in het appartement Hirner en het bevalt nog steeds prima, de bussen rijden af en aan om naar de pistes in hoch fugen te gaan en het dorp zit op loopafstand. Je kunt alle kanten op. Volgend jaar zeker weer naar dit geweldige dorp en appartement.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 8Annemieke14-03-2008

Van 23 februari t/m 1 maart 2008 hadden wij een 4-kamerappartement geboekt. Dit appartement ligt op de 2e etage en heeft maar liefst 3 badkamers! Het appartement is inderdaad erg gehorig, als 1 gezin wakker is dan is iedereen dat in het complex. De woonkeuken heeft geen bankstel maar alleen 6 hoge stoelen, je kon dus niet even lekker languit liggen. Het app is zeer schoon en netjes met een goede keukeninventaris. Goede ligging t.o.v. de Spieljochbahn. Het centrum van Fugen stelt niet zoveel voor. Appartement een aanrader!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2008

• 8Nick 03-03-2008

Afgelopen kerst (2007) in landhaus Hirner gezeten. Erg aardige eigenaar, makkelijk in de omgang. Ruime appartementen alleen de inrichting is wat ongezellig en niet van te beste kwaliteit, we hadden dag 1 al wat dingen kapot door gewoon normaal gebruik, (houten paneeltjes uit de rugleuning bank), bedden een beetje aan de harde kant. Verder een beetje gehorig, we hoorden de buren ruzie maken, kinderen huilen en spelen en de buren hebben ons vast ook wel eens gehoord. Maar alles bij elkaar genomen, een net en ruim appartement voor niet al te veel geld. TIP: probeer bij Fritz Hirner zelf te boeken, scheelt je zo 100 tot 200 uuro per week als je het via belvilla.nl doet of zo.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2008