Appartement Hirner

Appartement
Appartement Hirner

• Ligging t.o.v. pistes6,8

5 reviews over Appartement Hirner in het Nederlands

een leuk appartement als uitvalsbasis in de winter

M. van der Waal
7-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ruim appartement. Skiverhuur en -school aan huis. Beetje saaie inrichting. Dichtbij de Spieljochgondel, maar wel bergop. Fugen is niet veel. Skigebied Kaltenbach even verderop heeft meer mogelijkheden.

Nooit meer

Barbara
22-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Bij aankomst ging de eigenaar helemaal uit zijn dak. We waren te vroeg en mochten er voor 1 uur niet in. De auto's mochten niet voor de deur en moesten achter op de parkeerplaats waar veel te weinig ruimte is met gaten in de grond. De auto kon je niet alleen parkeren anders viel je in een kuil. Dit ging bij ons gelukkig net goed.

De eigenaar (hirner zelf ) is een en al chagrijn. Iedere dag weer. Je kon niks en mocht niks. Wij hadden een 8persoons appartement met 1 badkamer en toilet, waarvan de scheidingswand niet reikt tot het plafond. Iedereen kon zo meegenieten als je aan het douchen was. Douche is ook erg klein. Verder was het ook erg gehorig. Je moet een stukje lopen voor het busstation en vandaaruit werd je naar fugen of hochfugen gebracht.

In een woord Super

patricia
9-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit was ons 3e jaar in het appartement Hirner en het bevalt nog steeds prima, de bussen rijden af en aan om naar de pistes in hoch fugen te gaan en het dorp zit op loopafstand. Je kunt alle kanten op.

Volgend jaar zeker weer naar dit geweldige dorp en appartement.

2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Van 23 februari t/m 1 maart 2008 hadden wij een 4-kamerappartement geboekt. Dit appartement ligt op de 2e etage en heeft maar liefst 3 badkamers! Het appartement is inderdaad erg gehorig, als 1 gezin wakker is dan is iedereen dat in het complex. De woonkeuken heeft geen bankstel maar alleen 6 hoge stoelen, je kon dus niet even lekker languit liggen. Het app is zeer schoon en netjes met een goede keukeninventaris. Goede ligging t.o.v. de Spieljochbahn. Het centrum van Fugen stelt niet zoveel voor. Appartement een aanrader!

• Ligging t.o.v. pistes6

Afgelopen kerst (2007) in landhaus Hirner gezeten. Erg aardige eigenaar, makkelijk in de omgang. Ruime appartementen alleen de inrichting is wat ongezellig en niet van te beste kwaliteit, we hadden dag 1 al wat dingen kapot door gewoon normaal gebruik, (houten paneeltjes uit de rugleuning bank), bedden een beetje aan de harde kant. Verder een beetje gehorig, we hoorden de buren ruzie maken, kinderen huilen en spelen en de buren hebben ons vast ook wel eens gehoord. Maar alles bij elkaar genomen, een net en ruim appartement voor niet al te veel geld. TIP: probeer bij Fritz Hirner zelf te boeken, scheelt je zo 100 tot 200 uuro per week als je het via belvilla.nl doet of zo.

We hebben een aantal aanbieders voor Hirner voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hirner in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hirner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hirner scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.