Camping Hell

Camping Hell
9,2

23 tips over Camping Hell

Ellen, 8-8-2018
In Schlitters ligt een mooie waterval en zwemmeertje (gratis). Kijk goed uit bij de zillertal kaart. Je haalt hem er bijna niet uit, tenzij je met openbaarvervoer gaat en na de bergwandeling een zwembad in plons. De kaart is aaneengesloten geldig wat erg jammer is. Wil je tot rust komen, boek dan niet deze camping
Joeppia, 23-12-2014
Ga naar de kerstmarkt in Innsbruck. Wij vonden het erg leuk.
Marijke Rensen, 23-8-2014
Vind een plekje voorbij het toiletgebouw en bij het zwembad. Bijvoorbeeld Rosenweg, deze plaatsen zijn rustig gelegen en groot. Plekken aan de andere zijde van de camping hebben veel last van de zeer drukke weg en zijn wat rommeliger

ada, 21-8-2014
Ga zo door wij komen zeker terug.
kgeest, 9-9-2013
Koop een Zillertalkaart, kinderen tot 15 jaar zijn gratis. Neem wel een ID mee als je hem koopt. Er zijn ook in de zomer veel zeilbanen die je hoog in de bergen brengen en veel leuke wandelingen te doen. Ideaal voor grote en kleinere kinderen
ddecoster, 4-9-2013

Hochalpenstrasse

Krimml watervallen

Arjola Ketting, 26-8-2013

Plattegrond van Camping Hell: http://www.zillertal-camping.at/nl/wohlfuehlcamping/lageplan.html

Alpbachtal:(15 minuten van de camping) Omhoog met de lift en bovenaan al wandelend met (jonge) kinderen langs allerlei speelplekken trekken. Volwassenen en oudere kinderen kunnen de top beklimmen voor panoramisch uitzicht.

alexsiska, 25-8-2013
Krimmel wasserfallen! Wat een prachtige tocht naar boven onze zoon van 4 is zelfs naar boven gelopen!
necp, 19-8-2013
jochberg is erg mooi om te bewandelen
Frank Picard, 10-8-2013
Wolfsklamm en Gramai Alm bezoeken