Appartement Gruber

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Gruber

• 10Hetty en Henk Wissink05-08-2017

Onvergetelijk

Velerlei uitgangswegen om prachtige wandelingen te maken. De gastvrouw is allervriendelijkst en leest de wensen bijna van je gezicht.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Hetty Wissink04-08-2015

onvergetelijk

Wij waren voor de vierde keer bij Maria Gruber in Fügen in het Zillertal. Wat een gastvrijheid hebben we weer ondervonden. Zeer goede gastvrouw, die je behulpzaam is bij elke vraag. Het voelt als thuiskomen. Het appartement is schoon, groot en van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Hetty25-08-2013

Geweldige plek

Mooie kamer, genoeg ruimte voor 2 personen, allervriendelijkste eigenaresse, die altijd voor je klaar staat. Het huis ligt op loopafstand van de Spieljoch, vanwaar je met de kabelbaan omhoog kunt voor schitterende wandelingen, maar vanuit huis zijn er ook vele mogelijkheden voor wandelen. Het huis ligt in het gezellige CENTRUM van Fügen. Er is een broodjesservice. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. De kamers zijn zeer verzorgd en schoon.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Hetty28-10-2012

Perfect, ook de tweede keer

Dit jaar weer naar Fügen, naar de Fam. Gruber. Nu zaten we in het grotere appartement, boven hun eigen woongedeelte. Heel veel ruimte. Mijn zwager en schoonzus kwamen een week naar ons. Meer dan genoeg ruimte voor dit aantal mensen. De omgeving blijft genieten, genoeg voor jaren wandelen en ontdekken. Maria, de gastvrouw is een schat, ze doet alles wat binnen haar mogelijkheden ligt, niets is haar teveel. Het appartement is zeer schoon, handdoeken altijd voorradig. Dit keer hadden we een vaatwasser en oven, wat een gemak. Volgend jaar weer, dan met waarschijnlijk enkele kinderen die langskomen. Wederom een onvergetelijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10koploper10-09-2012

Geweldige plek voor een heerlijke vakantie

Apartement Gruber in Fügen in het Zillertal is een geweldige plek om op vakantie te gaan. Alles, maar dan ook echt alles is er en eventueel gevraagd krijg je nog meer. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij en willen alles voor je doen wat je ook maar vraagt. Het huis zelf kent geen grenzen. Enorm ruim, 3 slaapkamers, 2 badkamers met elk een douche en toilet en één zelfs met een bad. Een prachtige ruime kamer en een geweldig mooi en ruim balkon. Echt te veel om op te noemen, zo mooi!!!!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Hetty03-09-2011

Volgend jaar weer

Het appartement Gruber in Fugen im Zillertal is echt geweldig. Maria Gruber is allerhartelijkst en zeer behulpzaam in alles. Niets is haar teveel. Handdoeken konden we zoveel gebruiken als we wilden, er lagen steeds voldoende schone weer klaar. 's Morgens kon je verse broodjes bestellen, zonder extra kosten. Onze oudste dochter wilde graag een paar dagen komen, ook dat was geen enkel probleem, hoewel het een 2 persoonsapp. was, ze werd allerhartelijkst ontvangen. Bij het afscheid nodigde ze ons uit voor een drankje. Normaal gaan wij nooit 2 jaar achter elkaar naar eenzelfde plaats, maar volgend jaar gaan we weer terug naar de Fam. Gruber. We weten al 30 jaar dat de Oostenrijkers allerhartelijkst zijn, maar ook daarop zijn nog uitzonderingen, we hebben het enorm naar onze zin gehad en wat is het Zillertal geweldig mooi.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9yvonne24-09-2010

mooi luxe appartement!!!

erg fijn appartement. auto en terras voor de deur. Perfect! vaatwasser, oven, magnetron, radio/cd, tv........ alles erop en eraan.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Ellen19-07-2008

Oostenrijkse gastvrijheid

Familie Gruber heeft 2 appartementen in hun eigen (traditioneel Oostenrijks) huis en 2 appartementen in een nieuwbouwhuis in hun achtertuin. Alles is schoon en verzorgd en gastvrouw Maria is allerhartelijkst! Broodjesservice aanwezig. Buiten het skiseizoen kun je vanuit het huis prima wandelingen maken. Op 100 meter van supermarkt M-preis en restaurants. Ik kom hier elk jaar minimaal één week en het blijft een feestje.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Alleen gereisd in juni 2008

• 9Marianne Visscher22-09-2007

We zijn naar fugen geweest. In huis Gruber ze waren zeer aardig. Wij waren met z'n zessen. Het is een gezellig huis wat wij hadden. Het was best wel dicht bij de Spieljoch.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in augustus 2007