Pension Grete

8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,5

1 review over Pension Grete in het Nederlands

2008

gastvrijheid is daar nog vanzelfsprekend.

F Hamers Robroek
6-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren in haus Grete,in Fugen van 23.09.tot 05.10.2008 de schitterende omgeving, de persoonlijke aandacht van de pension houder,de vele mogelijk heden, ook zonder auto zijn uitstekend. wij gaan zeker terug naar Pension Grete. Ben en Finy Hamers. Heerlen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Grete in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Grete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.