Chalet Fügenberg

Chalet Fügenberg
9,3

• Ligging t.o.v. pistes9,5

5 reviews over Chalet Fügenberg in het Nederlands

Geweldig huis en locatie.

Van brussel,
1-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Erg mooi uitzicht op het dal en het plaatsje Hart met zijn waterval. Huis compleet ingericht, goede bedden, mooi sanitair en van alle gemakken voorzien. Keuken niet alleen magnetron maar ook oven en ook vriezer wat ik persoonlijk heel handig vond. 2 Balkon's zowel vanuit woonkamer en ook slaapkamer. Er lagen spelletjes maar ook DVD's ter beschikking. Leuke omgeving waar vanalles te doen is. Spieljong was gesloten maar de gratis shuttlebus die stopt voor het huis bracht je naar Hochfugen. Deze bus regelmatig gebruikt om ook naar het dal te gaan, parkeerplaatsen erg beperkt (en max2uur). Jammer dat je zelf je gescheiden huisvuil weg moet brengen. Is geen probleem maar had het graag vantevoren geweten.

• Ligging t.o.v. pistes10

Inmiddels zijn we een aantal keren in het mooie chalet Fugenberg geweest, zowel in de lente, de zomer als de winter. Ieder jaargetijde is bijzonder mooi in het gemütliche Zillertal met z'n vele activiteiten.

Genieten van een mooie omgeving in een schitterend chalet is telkens weer onze ervaring.

Onze wintersportvakantie zit er weer op in het veelzijdige skigebied Hochfugen en de Spieljoch in Fugen.

Schitterend huis!

Harmien
7-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een ruim nieuw appartement met goede voorzieningen. Voor een skivakantie een prima locatie. Kwartiertje in de bus (stopt voor de deur) naar Hochfügen en je hebt een prachtig skigebied tot je beschikking. Het huis is luxe en uitermate geschikt voor een groep. Een absolute aanrader.

Zeer mooi chalet op een goede locatie

Charlotte de Leeuw
9-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

In eind maart ben ik samen met familie op wintersport geweest in Fugen en wij verbleven in Chalet Fugenberg. Dit is ons erg goed bevallen. Het huis is erg ruim maar sfeervol ingericht. De keuken is voorzien van alle luxe en ook de badkamers en slaapkamers laten niets te wensen over. We hebben echt een top vakantie gehad op een prachtige locatie. Zeker voor herhaling vatbaar!

Bijzonder mooi appartement met prachtig uitzicht!

Anita van Dongen
7-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben genoten in het huis van Toine en Monique. De mooie inrichting, de goed verzorgde sanitaire voorzieningen en de prachtige keuken hebben zeker bijgedragen tot een goed vakantiegevoel.

Vanaf het balkon het mooie uitzicht op het Zillertal met zijn vele faciliteiten en gezellige restaurantjes. Ook het terras heeft een mooi uitzicht op de Spieljoch waar met zekere regelmaat paragliders het luchtruim verkozen.

We hebben veel mountainbikers de berg op zien rijden, wat toch zeker een behoorlijke uitdaging is.

Kortom, we hebben genoten van het mooie huis en de mooie omgeving met zijn vele mogelijkheden in Fügen en omgeving. We komen zeker nog eens terug in de winter voor een mooie winterwandeling en de ski-mogelijkheden te ontdekken in Hoch-Fügen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Fügenberg in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Fügenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.