Chalet Fügenbergsterstersterster

9.2Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Fügen im Zillertal

Op vakantie geweest naar Fügenberg?

9.2Fenomenaal

Meer chalet info
Tonen op kaart

5 reviews over Chalet Fügenberg

• 9Van brussel01-09-2017

Geweldig huis en locatie.

Erg mooi uitzicht op het dal en het plaatsje Hart met zijn waterval. Huis compleet ingericht, goede bedden, mooi sanitair en van alle gemakken voorzien. Keuken niet alleen magnetron maar ook oven en ook vriezer wat ik persoonlijk heel handig vond. 2 Balkon's zowel vanuit woonkamer en ook slaapkamer. Er lagen spelletjes maar ook DVD's ter beschikking. Leuke omgeving waar vanalles te doen is. Spieljong was gesloten maar de gratis shuttlebus die stopt voor het huis bracht je naar Hochfugen. Deze bus regelmatig gebruikt om ook naar het dal te gaan, parkeerplaatsen erg beperkt (en max2uur). Jammer dat je zelf je gescheiden huisvuil weg moet brengen. Is geen probleem maar had het graag vantevoren geweten.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Anita12-03-2017

Mooi, comfortabel, chalet met 'n prachtig uitzicht

Inmiddels zijn we een aantal keren in het mooie chalet Fugenberg geweest, zowel in de lente, de zomer als de winter. Ieder jaargetijde is bijzonder mooi in het gemütliche Zillertal met z'n vele activiteiten. Genieten van een mooie omgeving in een schitterend chalet is telkens weer onze ervaring. Onze wintersportvakantie zit er weer op in het veelzijdige skigebied Hochfugen en de Spieljoch in Fugen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Harmien07-02-2016

Schitterend huis!

Een ruim nieuw appartement met goede voorzieningen. Voor een skivakantie een prima locatie. Kwartiertje in de bus (stopt voor de deur) naar Hochfügen en je hebt een prachtig skigebied tot je beschikking. Het huis is luxe en uitermate geschikt voor een groep. Een absolute aanrader.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Charlotte de Leeuw09-06-2015

Zeer mooi chalet op een goede locatie

In eind maart ben ik samen met familie op wintersport geweest in Fugen en wij verbleven in Chalet Fugenberg. Dit is ons erg goed bevallen. Het huis is erg ruim maar sfeervol ingericht. De keuken is voorzien van alle luxe en ook de badkamers en slaapkamers laten niets te wensen over. We hebben echt een top vakantie gehad op een prachtige locatie. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Anita van Dongen07-06-2015

Bijzonder mooi appartement met prachtig uitzicht!

Wij hebben genoten in het huis van Toine en Monique. De mooie inrichting, de goed verzorgde sanitaire voorzieningen en de prachtige keuken hebben zeker bijgedragen tot een goed vakantiegevoel.

Vanaf het balkon het mooie uitzicht op het Zillertal met zijn vele faciliteiten en gezellige restaurantjes. Ook het terras heeft een mooi uitzicht op de Spieljoch waar met zekere regelmaat paragliders het luchtruim verkozen. We hebben veel mountainbikers de berg op zien rijden, wat toch zeker een behoorlijke uitdaging is. Kortom, we hebben genoten van het mooie huis en de mooie omgeving met zijn vele mogelijkheden in Fügen en omgeving. We komen zeker nog eens terug in de winter voor een mooie winterwandeling en de ski-mogelijkheden te ontdekken in Hoch-Fügen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2013

1 tip over Chalet Fügenberg

• Charlotte de Leeuw, 09-06-2015

Vergeet je sneeuwkettingen niet. Als het net gesneeuwd heeft kan het soms lastig zijn om de bergweg omhoog te rijden.

0 vragen over Chalet Fügenberg

Chalet Fügenberg info