Hotel Berghotel Hochfügen

perfect wintersport hotel!

Famillie de Zwart
11-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 2e x geweest tijdens de wintersport,weer ontzettend genoten ondanks skiongeluk tijdens mijn eerste afdaling op de eerste dag!

De kamers ruim en schoon,het eten was iets minder maar voor de prijs/kwaliteit gewoon goed!!

super klantvriendelijke service,kortom als wij hier volgend jaar weer terecht kunnen is de reservering bij deze gemaakt.....

Perfect !

a_dielissen0
28-1-2011

Zeer goed hotel !

Kamers netjes en zeer mooie badkamer, incl badjassen.

Eten was netjes en verzorgd.

Vanuit het zwembad uitzicht op de piste, geweldig !

Apré skibar voor de deur, wel jammer dat er in de naaste omgeving niet veel te beleven was.

Maar voor een rustige skivakantie ben je hier echt op de juiste plek!

PISTE VOOR DE DEUR !

het was zo mooi en gezellig. Heerlijk eten.

Susanne
7-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is echt een aanrader. Het is een heerlijk hotel midden op de piste. Het eten is lekker.

Prachtige ligging.Ideale zomerwandelvakantie

De Clercq
21-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren voor het eerst in Hoog Fugen van 27 juni tot 4 juli 2010.Mede door het prachtige zomerweer beleefden wij een onvergetelijke zomervakantie samen met nederlandse vrienden.Een dikke pluim voor het ganse team en zeker voor onze gids Gerhard.

Geweldig! zeer goed.

Cindy
27-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vandaag ben ik aangekomen.

Het holtel was uitstekend en we komen er elk jaar weer!

Prachtige pistes en heel makkelijk dat ze voor de deur liggen.

De bediening was zeer goed, erg snel en ook erg vriendelijk. Ik wil de wetrknemers en de eigenaren erg bedanken voor de gezellige tijd die we weer hadden in het berghotel!

Gezelligheid aan de piste

Mark
7-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aardige mensen. Eten prima. Kamers niet modern maar goed te doen, zeker de kamers met dubbele badkamer. Prima zwembad en sauna. apparte ruimte voor ski's en schoenen met doorgang naar het hotel. Leuke parasolbar voor het hotel. Maar het mooiste van alles: PISTE VOOR DE DEUR!!! Ligging is top! Vollop verschillende mogelijkheden qua pistes. Voor een hotel met deze ligging is de prijs eigenlijk aan de lage kant.

topper

jan
6-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

topper voor wie met kinderen op reis gaat , ga er zeker terug en zeker in de zomer

1 nadeel , je moet steeds 12 km stijgen om er te geraken en dus steeds 12 km dalen om te gaan

met de wagen natuurlijk ;))

de prijs in comninatie met de goede accomodatie voor de kinderen maken het een topper !!!

matig en te duur hotel

petronella
23-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Helaas hebben wij het niet getroffen met eten

Wij konden geen gebakken aardappelen krijgen ipv patat , ontbijt matig

Te kleine kamer voor 2 volw en 3 kinderen

een kapot bed

wel 2 nette badkamers

Perfect famillie hotel!

fvw
28-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na alle beoordelingen op zoover te hebben gelezen waren wij toch wat huiverig wat wij deze vakantie zouden aantreffen maar dit was gelukkig niet nodig.

Perfect hotel qua eten,drinken en zeker de ligging ten opzichte van de piste .Een zeer net publiek en een afwisselend menu.

Een min punt en dat is het personeel in de buitenbar .Zij zijn totaal ongeintresseerd naar hun gasten toe wat jammer is want je zou hier gezien de aankleding en locatie van deze bar een geweldig gezellige apres ski bar kunnen hebben.

Helaas was een voorreservering maken voor volgend jaar krokusvakantie al onmogelijk aangezien het vol zit!!

Dus zo slecht vinden gelukkig de meeste mensen dit hotel niet gezien de voorreserveringen voor 2010

2008

eenvoudig hotel, verzorgd eten,propere kamers

De Milde Geert-Eeckloo Rita
9-9-2008

We waren 7 dagen in het all-in hotel (van eind aug tot begin sept.

Hadden aanvankelijk wel wat schrik (vooral wat het eten betrof). Reden hiervoor waren de negatieve beoordelingen van het hotel.

Volgens mij was echter alles ok. (ruime keus wat het ontbijtbuffet betrof, in de avond telkens iets anders en vooral erg verzorgd. Het lunchpakket kon mss wel iets gevarieerder (nu, ik klaag niet hoor).

Al bij al is ons verblijf er zeker goed meegevallen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berghotel Hochfügen in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berghotel Hochfügen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.