Aparthotel Asterhof

9,7

• Ligging t.o.v. pistes8,7

15 tips over Aparthotel Asterhof

Jacqueline , 13-4-2015
Vanuit deze lokatie kun je goed wandelen en ook skieen .
Ton en Wilma van den Boom, 15-10-2013
De omgeving leent zich voor allerlei activiteiten: bezoek Mayrhofen, wandel één van de talloze en goed uitgezette wandelingen in hooggebergte langs stroompjes of stuwmeren of in het dal, bezoek bijzondere plaatsen als Rattendorf, Insbruck of Salzburg, Het is allemaal te doen vanuit Fügen.
Erik, 18-8-2013
De grillavond op donderdag is erg gezellig en goed verzorgd. In de nabije omgeving zijn veel uitjes te maken. Schitterend zwembad in Fugen. Mayrhofen is een gezellig dorp, net als Zell am Ziller.

We hebben een aantal aanbieders voor Asterhof voor je op een rij gezet:

Henk Bax, 7-1-2013
Berglsteinerhütte, een horecagelegenheid aan een klein meer waar je na een autorit van ± 20 minuten in een rustig tempo in ongeveer 30 - 45 minuten bergopwaarts naar toe wandelt.
allesmagnaar, 4-9-2012
Fügen / Fügenberg heeft onlangs wijzigingen aangebracht in de straatnamen; sommige navigatiesystemen kennen het nieuwe adres niet. Kijk vooraf even goed op de aanwijzingen op de website van Asterhof.
mulder eric, 19-8-2012

er is in de omgeving zeer veel te doen ,

oa rodelen , hintertuxer gletsjer , zillertalere hohenstrasse enz.

AC Bouwman, 14-8-2012
Bovendien is het Zillertal een dal waar veel te doen is. Of heerlijk naar de thermen in het dal. Zeker een keer doen. met het stoomtreintje mee enz.
kirstenbreuer, 2-7-2012
Wandeling die georganiseerd wordt door Patrick, en de Ebiketour. Ook grillavond moet je zeker een keer meegemaakt hebben.
Kirsten, 29-6-2012
Ebike huren je maakt dan onder begeleiding van Patrick een mooie tocht.
Vos, 13-5-2012
wandelen met patrick is erg leuk en hij weet alles van wandelen in de regio

We hebben een aantal aanbieders voor Asterhof voor je op een rij gezet: