Aparthotel Asterhof

• Ligging t.o.v. pistes8,7

1 reactie Aparthotel Asterhof

rolstoelvriendelijk

Petra, 10-4-2010

Heb heel veel vragen, ik maak gebruik van een rolstoel kan in huis een beetje lopen. Maar trap lopen is moeilijk, is er een lift.

Zijn er pension kamers, ook voor drie personen op een kamer. Of zijn er alleen appartementen.

Zijn er veel trappen om de verschillende ruimtes te bezoeken . Ik lijk een zeur maar ben ik niet hoor maar als je een korte vakantie hebt en dan steeds trappen moet beklimmen dat zou veel plezier weg nemen, en het lijkt me zo leuk daar, heb er veel zin in en het ziet er zo mooi uit.

Zijn de prijzen per nacht of per, in ons geval 5 dagen.

Hoop dat ik van iemand antwoord krijg alvast bedankt met vriendelijke groet Petra

3 reacties