Aparthotel Asterhof

Aparthotel Asterhof
9,7

• Ligging t.o.v. pistes8,7

150 reviews over Aparthotel Asterhof in het Nederlands

Het was weer fantastisch.

Rob en Carla Hoekstra.
12-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is een geweldige plek om te verblijven voor ons is het als thuiskomen in ons tweede huis. Annie en familie ontvangen ons altijd met veel vriendelijkheid en warmte. Alles is perfect georganiseerd het hotel ligt op een fijne rustige plek. Het ontbijt is zeer uitgebreid. De appartementen zeer ruim en lux. Het personeel is ook altijd heel belangstellend en vriendelijk. Wij hebben weer genoten. Tot januari 2019.

TOP-hotel

Hans
4-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

In feite klopt alles in dit hotel. Met de beste wil van de wereld, kan ik geen negatieve ervaringen naar voren brengen.

Warm, netjes en bijzonder. Aanrader...

Fam. Martin
2-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het Asterhof is een heerlijk vakantieadres om elk jaar weer naar terug te gaan. Het is een typisch familiehotel waar Anni en Patrick altijd ervoor zorgen dat alles tot in de puntjes is verzorgd. De natuur rondom, het ApartHOTEL zelf en de warmte waarmee je ontvangen is bijzonder. Anni is altijd bereid om even de dag met je door te nemen. Appartementen zijn keurig verzorgd en voorzien van heerlijke faciliteiten en ruime badkamer. En Patrick verzorgt de omgeving bijzonder goed, elke week wordt de tuin keurig verzorgd. Ook de grootouders werken mee om alles zo soepel mogelijk te laten lopen. Complimenten zijn op de plaats, zeker omdat dit elk jaar weer tip top op orde is.

En als je van wandelen houd, Patrick neemt je mee op de mooiste tochten.

Graag tot volgend jaar..

Gewoon goed !

Peter de Jong
30-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een perfect appartement, rustig gelegen, met zeer behulpzame gastheer en gastvrouw

fantastisch

Hilly en Herman
22-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gastvrij, goede sfeer, en mooi schoon appartement

Super lieve en zorgzame mensen met een gouden ❤️❣❣

Kees en Sjaan van Belzen
20-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 12 keer geweest ( dat zegt genoeg) Hele lieve zorgzame mensen met een gouden hart❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Fantastisch in alle opzichten!

Louis & Marianne Dignouts
14-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Sfeervol gemoedelijk, zorgzaam, vriendelijk, rijkelijk ontbijt kamers modern en zeer goed verzorgd perfecte sauna met gezonde hapjes. Voelt iedere keer weer als een warm thuiskomen. Niet aan de piste maar goede busverbindingen op 100 meter afstand. Patrick organiseert wekelijks activiteiten zoals o.a. gezamenlijk skiën

gluhwein avond met een kampvuur.

Superfijn familiehotel

Lucie
3-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig familiehotel. Al jaren onze vaste bestemming voor de skivakantie.

Mooie grote kamers, zeer netjes.

's Morgens een fantastisch uitgebreid ontbijtbuffet.

De bushalte naar het skigebied Hochfügen ligt op 100 meter. Super gemakkelijk, de auto kan de hele week blijven staan.

Thuiskomen in Oostenrijk!

Ilse
3-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Superfijn ontbijthotel. Betreft een klein familiebedrijf. Je voelt je meteen zeer welkom. Men spreekt ook goed Nederlands.

De skibus vertrekt op 100 meter van het hotel.

fantastisch

jeroen boelhouwer
2-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

dat de kwaliteit en service echt top zijn

We hebben een aantal aanbieders voor Asterhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Asterhof in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Asterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.