Aparthotel Asterhof

Gewoon goed !

Peter de Jong
30-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een perfect appartement, rustig gelegen, met zeer behulpzame gastheer en gastvrouw

fantastisch

Hilly en Herman
22-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gastvrij, goede sfeer, en mooi schoon appartement

Super lieve en zorgzame mensen met een gouden ❤️❣❣

Kees en Sjaan van Belzen
20-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 12 keer geweest ( dat zegt genoeg) Hele lieve zorgzame mensen met een gouden hart❤️❤️❤️❤️❤️❤️

We hebben een aantal aanbieders voor Asterhof voor je op een rij gezet:

Fantastisch in alle opzichten!

Louis & Marianne Dignouts
14-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Sfeervol gemoedelijk, zorgzaam, vriendelijk, rijkelijk ontbijt kamers modern en zeer goed verzorgd perfecte sauna met gezonde hapjes. Voelt iedere keer weer als een warm thuiskomen. Niet aan de piste maar goede busverbindingen op 100 meter afstand. Patrick organiseert wekelijks activiteiten zoals o.a. gezamenlijk skiën

gluhwein avond met een kampvuur.

Superfijn familiehotel

Lucie
3-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig familiehotel. Al jaren onze vaste bestemming voor de skivakantie.

Mooie grote kamers, zeer netjes.

's Morgens een fantastisch uitgebreid ontbijtbuffet.

De bushalte naar het skigebied Hochfügen ligt op 100 meter. Super gemakkelijk, de auto kan de hele week blijven staan.

Thuiskomen in Oostenrijk!

Ilse
3-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Superfijn ontbijthotel. Betreft een klein familiebedrijf. Je voelt je meteen zeer welkom. Men spreekt ook goed Nederlands.

De skibus vertrekt op 100 meter van het hotel.

fantastisch

jeroen boelhouwer
2-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

dat de kwaliteit en service echt top zijn

Familienfreundliches Wohlfühlhotel .

Andrea
21-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Es gab nichts was zu bestanden wäre.Große helle gemütliche Zimmer aus Zirbenholz.Großzügiges Bad mit extra WC.Super Frühstücksbüffet mit frischen Produkten aus der Region.

Liebe Gastgeber die keine Wünsche offen ließen.Kleine feine Saunalandschaft die liebevoll eingerichtet ist und wo es gesunde Knabbereien sowie Säfte und frisches Quellwasser gab.Das ganze Hotel bis ins Detail liebevoll dekoriert mitviel Holz und natürlichen Materalien.

Es hat einfach alles gepaßt.Wir kommen wieder!!

Tolle Unterkunft, traumhafte Lage!

Marion Hellweg
16-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wir waren in den Weihnachtsferien eine Woche mit Freunden im Asterhof und haben die Zeit dort in vollen Zügen genossen. Die Herzlichkeit und Gastfreundschaft aller Asterhofler (vor allem von Anni und Patrick) ließ uns dort wie zuhause fühlen. Die Zimmer und Apartments (wir hatten mehrere gemietet) sind tipptopp sauber, wunderschön eingerichtet und es fehlt an nichts. Das Frühstück ist extrem lecker, vielseitig und gesund: mit regionalen frischen Bio-Produkten, frisch gepressten Säften, knusprigen Backwaren und wechselnden Schmankerln – kurz: man wird nach Strich und Faden verwöhnt! Preis-Leistungs-Verhältnis sind ebenfalls super! Wir können einen Aufenthalt im Asterhof wirklich SEHR empfehlen! UND: Wir kommen bestimmt BALD wieder! Familie Hellweg

P.S. Sauna und Dampfbad mit Ruheraum vorhanden (immer frisches Obst, Nüsse und Getränke); 2 coole Spielzimmer vorhanden; Skipisten und Wanderwege in direkter Nähe; Skibus fährt ein paar Schritte von der Haustür ab.

De vakantie in dit Hotel is ons zeer goed bevallen

Michel Staak
12-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Alles is hier tot in de puntjes geregeld ,alles wat je graag op vakantie wil hebben is hier aanwezig.

Vriendelijkheid en service staan hier hoog in het vaandel.

We hebben een aantal aanbieders voor Asterhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Asterhof in Fügen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Asterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Asterhof scoort een 9.72 uit 10 op basis van 165 reviews.