Géén boekingskosten

Aparthotel Asterhof

OostenrijkTirolFügen im Zillertal

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Asterhof voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 183 reviews

Meer aparthotel info

Contact

186 Reviews over Asterhof

• 8Paul & Marina18-07-2020

Asterhof / Fügen / Periode: 10 t/m 15 juli '20.

Aanrader, Het prachtig gelegen familie hotel op de Fügenberg in het Oostenrijkse Zillertal ! Met veel inzet en toewijding doen de gastvrije eigenaren Patrick en Ani er alles aan om het naar je zin te maken; de mooie kamers, het super ontbijt ! Buiten zwembad, de sauna, speeltuin, de grillgarten en de inpandige garage. Allen top ! Tevens fietsverhuur aan het hotel: E - Mountainbike's De Spieljochbahn (gondel kabelbaan) op 15 minuten lopen van het hotel voor een bezoek aan de achterliggende bergen. Zeer leuk om te doen is een wandeling van almhut naar almhut ! In de direte omgeving leuke dorpen met hun typische Oostenrijkse kernen. Op drie kwartier rijden (41km) is een uitstapje naar de Hintertux, en dan per gondel naar de Hintertux gletsjer op 3250 meter hoogte als je in de zomer even in de sneeuw wilt lopen of zelfs skiën !
    Wat betreft het Corona beleid is Oosterijk vrij relaxed ! (mondkapjes alleen verplicht met OV en Apotheek)

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Erwin en Marian de Jonge24-02-2020

Een vakantieadres uit duizenden!

Het voelt altijd weer als thuis komen. Asterhof is een heerlijk kleinschalig aparthotel met geweldige faciliteiten. Mooie ruime kamers/appartementen met uitzicht op de bergen of over het dal. Hygiëne in Asterhof is van een zeer hoog niveau. Annie, Patrick en familie zijn geweldige lieve mensen welke hun gasten echt vakantie laten beleven. Na een dagje skiën kun je heerlijk nagenieten in de wellness. Ook Lisa’s onbijtbuffet, met vele specialiteiten uit het Zillertal, is een echte aanrader. Voor de kinderen is er ook van alles te beleven in en rondom Asterhof. Asterhof, een vakantieadres uit duizenden!

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Hans26-09-2019

Het beste dat Tirol kan bieden

Dit is een absoluut top-hotel. Prachtig ingericht, van alle gemakken voorzien en brandschoon. Eigenaars en personeel zijn altijd dienstbaar en en vriendelijk. Wij komen hier al vele jaren. Constant even tevreden. Super ontbijt.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10Annie en Louis12-08-2019

Fantastische vakantie

Het was weer thuiskomen. In een woord fantastisch. Heerlijk rustig gelegen boven Fugen. Prachtige schone kamers en appartementen. Heerlijk uitgebreid ontbijt van Lisy met veel eigengemaakte producten. Je wensen worden al ingelost voordat je ze hebt uitgesproken. Annie, Patrick, Lisy en Rudl, Rudy en Franz hartelijk dank voor de heerlijke week. We kunnen niet wachten op de volgende vakantie bij jullie

• 10Marc Nicole en Kjell04-08-2019

Fantastisch!

We komen hier al een aantal jaren met zoveel plezier. Het is als thuiskomen, lieve familie. Annie spreekt fantastisch goed Nederlands. Deze lieve mensen geven je echt vakantie en doen et alles aan om je dat ultieme VAKANTIE gevoel te geven. Zij verdienen wederom een dikke dikke 10! Wij komen graag weer terug en nog veel vaker.

• 10Fam. Levels-Kessels26-07-2019

Fantastisch verzorgd, super mooie omgeving

Super mooi verzorgd Aparthotel! Erg mooi uitzicht en geweldige speeltuin voor de kinderen. Heel vriendelijke eigenaren. Zeker een aanrader!

• 10fam. Maes21-07-2019

schitterend!!!!!

We komen zeker nog terug! Het vriendelijkste personeel! Ongeloofelijke netheid! Nergens een vuiltje te vinden!! Ontbijt overtreft alle hoge verwachtingen. Zeker een aanrader! Als ik kon gaf ik een 11 op 10.

• 10Jan en Ine23-04-2019

Een warm bad! Echt fantastisch!!

We hebben ontzettend genoten! Het ontbreekt je aan niets! Aan alles is gedacht, heerlijk ontbijt, prachtige schone kamers, heerlijke bedden, je komt hier echt tot rust.. De schone berglucht, en heerlijke wandelingen, Voor de liefhebber een fijne sauna, en wellness. Wij voelen ons hier echt thuis.
    Fijn ook dat er gewoon Hollands gesproken wordt.👍🏼 We komen hier graag nog een keertje terug. 💐

• 10Christian15-03-2019

Schönes Hotel mit freundlichem Team

Familiengeführtes freundliches Hotel mit freundlicher, hilfsbereiter Gastgeberfamilie. Top gelegen für die Skigebiete Hochfügen und das Spieljoch. Der Skibus ist in wenigen Metern erreichbar. Wir waren ohne Auto dort und haben den Fahrservice zum Abendessen im Nachbarhotel und den Skibus für unsere Mobilität genutzt. Öfter hat uns auch der Hausherr mal wohin mitgenommen. Wir waren sehr zufrieden mit dem großzügen und schön eingerichteten Apartment, in den bequemen Betten haben wir bestens geschlafen. Der Blick war traumhaft. Meist hatten wir den Brötchenservice auch das Frühstück fanden wir gut. Wir kommen gerne wieder.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Sofie08-03-2019

Geweldig!

Het verblijf is hier écht fantastisch. Vriendelijke mensen, mooie, grote kamers/appartementen, een geweldige ligging en heerlijk ontbijt. Daarom komen wij hier al jaren.

Aparthotel Asterhof info

Het complex