Hotel Troschana

Meer hotelinfo

11 reviews over Hotel Troschana

• 9Erik Vis05-05-2014

Super vriendelijk schoon hotel

Eigenaar is erg vriendelijk en de keuken is onovertroffen. Heerlijke briefstuk gegeten en ook de 'Zanderfilet' is aan te bevelen.

Onze fietsen konden achter in de skiruimte binnen staan. Zeker in verhouding met de prijs een prima hotel.

• 10Nardy16-03-2013

Goed schoon Hotel

Heel goed schoon en mooi hotel, vriendelijk personeel mooie welness alleen met de wifi ging het niet zoals wij dachten, was alléén in de lobby en niet in de kamers verder niets dan lof.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Joe Schormans10-02-2010

Eerlijk Oostenrijks hotel gastvrij

De wijze waarop men met de gasten omgaat leidt ertoe, dat je telkens weer terug wil. Goede keuken, vriendelijke bediening. De kamers zijn goed ingericht en zijn schoon. Tevens is welness ook aanwezig.

Met jonge kinderen

• 9Marc23-08-2008

Gastvrijheid in Tirol = Hotel Troschana

De Tiroolse gastvrijheid voel je al wanneer je het hotel binnenstap. Enkele kamers werden in een nieuw, ontzettend mooi, kleedje gestopt. Tel daarbij het uiterst lekker eten, de sauna, het dampbad, de ijsgrot, de gratis ter beschikking gestelde fietsen en uw vakantie kan niet stuk. De centrale ligging (kortbij Zwitserland, Duitsland en Italie) zorgt ervoor dat je er in de zomer een heel afwisselende vakantie kunt van maken. Kortom voor ieders wat wils, zowel 's zomers als 's winters (Sankt-Anton am Arlberg ligt op een 12-tal km, en de skibus brengt je gratis tot daar). Wij gaan zeker terug (en met ons nog meer). Voor de pijs krijg je meer kwaliteit dan je verwacht! Een echte aanrader!

• 9Marc Roosen15-08-2008

Troschana = Genieten van de gastvrijheid in Tirol

Wij zijn weer enkele weken terug thuis van onze prachtige vakantie in Troschana. Dit hotel staat symbool voor gastvrijheid. Het eten is er zeer goed, geen stijve bediening maar er wordt tijd gemaakt om een babbeltje te slaan en de eigenaars zijn zeer gedienstig. Het dal biedt de wandelaars enkele uitdagingen. Door de ligging komen ook de niet-wandelaars aan hun trekken. O.a. Sankt Anton, Innsbruck, Bodenmeer, Meran, enz. liggen op een aanvaardbare afstand. Enkele kamers in het hotel werden zeer mmoi vernieuwd. Hotel Troschana is een echte aanrader in Tirol.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 9Antoine Hebbelinck25-12-2007

Wat dhr. Roosen zegt over "Troschana", kan ik alleen maar bevestigen. Dit is een goed hotel met lekker eten en een gezellige sfeer in een prachtige omgeving. Zeer gedienstig personeel en met een eigenaar die echt weet hoe hij zijn gasten kan verwennen. Wij gaan zeker terug.

• 9Marc Roosen07-07-2007

Dit hotel heeft een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Lekker eten, volledige accomodatie (sauna, mountainbikes, fitness, ...). Eigenaars zijn er echt ten dienste van hun gasten. Uitgebreide wandelmogelijkheden. Kortom: een aanrader voor winter EN zomer!!!

Anders

0 tips over Hotel Troschana