Weer vandaag21°

Absoluut een aanrader!

Fam van voorst
29-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben een heerlijke week gehad in dit hotel en skigebied. Grote kamer voor 4 personen, goede bedden. Heerlijk ontbijt en avondeten. Personeel en eigenaars zeer behulpzaam en vriendelijk. Verbinding van en naar het skigebied uitstekend, zit aan het begin van de route, dus ‘s ochtends kun je altijd zitten. Zeker een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018
Fam. Schwarz, Eigentümer, 17.01.2019, Eigentümer, 17-1-2019

Liebe Familie van voorst! Vielen herzlichen Dank für Ihr tolles Feedback. Es freut uns sehr, dass Sie mit unseren Zimmern und unserem Essen so zufrieden waren. Ganz toll finden wir es auch, dass Sie die gute Anbindung zum Skigebiet hervorgehoben haben. Wir wünschen Ihnen für das Jahr 2019 alles Gute! Es wäre schön, wenn wir Sie vielleicht während einem anderen Skiurlaub auch wieder bei uns begrüßen könnten. Herzliche Grüße aus dem schneebedeckten Flirsch Ihr Team vom Hotel Pezina

Gewoon goed

Daan
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Afgelopen februari voor het vierde jaar op rij afgereisd naar Flirsch. Het hotel voelt steeds als thuiskomen. Bediening is zeer vriendelijk en altijd in voor een praatje. 's Avonds krijg je gewoon een bord goed eten met een uitgebreid salade buffet.

St Anton is ongeveer een kwartiertje met de skibus. Het mooie aan dit hotel is dat het helemaal aan het begin van de skibus lijn ligt en daardoor is er altijd plek in de bus. (verderop is dat nog wel eens niet het geval, zeker 's ochtends).

Kamers zijn prima, lekkere matrassen en een goede douche. Voor deze prijs vindt je in dit skigebied zeker niets beters.

Gereisd Met vrienden in februari 2017
Fam. Schwarzer, Eigentümer, 8-3-2017

Lieber Daan,

Vielen Herzlichen Dank für Ihre lobenden Worte, wir bedanken uns recht herzlich dass wir Sie schon das vierte mal in folge, hier bei uns im Hotel Pezina begrüßen durften! Wir würden uns freuen Sie auch das nächste jahr wieder hier bei uns in Flirsch begrüßen zu dürfen.

Herzliche Grüße aus dem frisch verschneiten Flirsch Ihr Team vom Hotel Pezina

op de zwarte lijst

Plintski
22-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Voor het zelfde geld vind je zeker wat beters.

Het is de vader des huizes die absoluut hier de dienst uit maakt, de kinderen doen niets zonder dat de vader het weet. Het eten was niet slecht maar geen keuze, eten wat de pot schaft. De kamers, trouwens het hele hotel is dringend aan een divisie toe. kortom hier moet alles zo goedkoop mogelijk, met oa cola van de Lidl.

Nooit meer hier

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Goed en aangenaam hotel

Gert Buijs
7-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Kerstsfeer geskied in gebied sankt anton/zure. Prachtig weer gehad. Vrijwel alle pistes open. Het hotel heeft vriendelijk behulpzaam personeel. Eten is goed. Vrijwel elke dag salade buffet. Vegetariers geen probleem. Skigebied met bus goed bereikbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk hotel, vriendelijke bediening

Marian
1-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel is ruim opgezet maar wel erg verouderd. In de bar wordt gerookt en de openhaard gaat niet aan. De relaxkamer voor de kinderen is erg oud en alles kost geld (tafelvoetbal, biljart). De tafeltennis tafel stond in de kelder waar het donker en vies was. Er is geen gratis wifi. Je kan voor € 10,- wifi kopen maar deze code kan maar op 1 apparaat gebruikt worden. Ook als je aflogt. Het ontbijt en avondeten was prima. Bediening was erg aardig en behulpzaam. Kamers werden dagelijks schoon gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Feb 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor de lage prijs prima vertoeven

Anita blaauboer
26-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Nav de vorige beoordelingen heel sceptisch op weg naar dit hotel, maar dit was niet nodig. Hotel is gedateerd, maar wel heel schoon. Eten was prima en wilde je wat anders kon het geregeld worden. De bus naar de piste stopt vlak voor het hotel en brengt je in 15 minuten bij de piste. Wil je s'avonds apres skiën dan is het wat lastig om met de bus terug te komen, of je moet het tot de nachtbus volhouden. Qua prijs/ kwaliteit verhouding is dit hotel aan te bevelen,

Gereisd Met vrienden in januari 2014

gedateerd maar prima hotel

Guido blaauboer
26-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

hotel pezina, is een keurig, schoon, netjes hotel. wij hebben dit hotel geboekt via touroperator en voor het geld dat wij betaald hebben zit je erg goed in dit hotel. iedere dag is er een dagmenu (voor, hoofd, nagerecht) maar als je dit echt niet lust maakt de kok kosteloos wat anders voor je. kamers zijn gedateerd maar erg schoon ook krijg je dagelijks nieuwe handdoeken en wordt je bed opgemaakt. beneden is er een bar maar daar wordt gerookt dus wij kozen voor de bijkamer die een stuk minder gezellig is, maar waar je wel netjes bediend wordt. enige nadeel is riool lucht die af en toe in het trappenhuis hangt.

Gereisd Met partner in Fri Jan 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Gisteren teruggekomen van een weekje skiën

fam. Pepers
9-3-2008

Gisteren teruggekomen van een weekje skiën. Wij vonden het een prima hotel. Hebben elke avond heerlijk gegeten! Wij vonden het super dat ze elke avond een lekker diner hebben. Soms zelfs een heerlijk buffet. Mocht je later terug zijn van de aprésski, dan is dat geen probleem en krijg je je eten gewoon in de bar. Wel netjes effe melden. Dat is toch klasse. Personeel was ook erg vriendelijk. Het is misschien ook maar net hoe je zelf bent. Wij vinden het zeker een aanrader en zeker voor dat geld. Hotel Pezina, bedankt! Groetjes uit Boerdonk.

Gereisd Met vrienden in maart 2008

Net terug, prima hotel

Bezocht met familie
1-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Net terug, prima hotel. Mooie kamers, schoon, nieuwe badkamer. Ontbijt is gewoon goed. Incl. eitje waar je niets extra's voor hoeft te betalen. Avondeten ook prima, als je meer wilde hebben kon je dat gewoon krijgen. 1x Italiaanse avond en 1x Boerenavond gehad. Bus stopt vlakbij het hotel, binnen een kwartier zit je in St.Anton bij de Nassereinbaan. Zeker een hotel waar we nog eens terugkomen.

Gereisd Familie in maart 2008
2007

Nadat ik bovenstaand commentaar gelezen had, zijn we met

Inge
27-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Nadat ik bovenstaand commentaar gelezen had, zijn we met aangepaste verwachtingen naar het hotel afgereisd. Het viel echter reuze mee.

De kamers waren prima. Handdoeken werden netjes vervangen.

Ontbijt was uitgebreid met verschillende soorten vlees, kaas, jam, honing, chocoladepasta, yoghurt, muesli, cornflakes, jus d'orange, melk, koffie, thee en warme chocomelk.

Avondeten was prima verzorgd. Ik had doorgegeven dat ik geen melkproducten kan verdragen en daar hebben ze elke dag rekening mee gehouden. Er is geen keuze in het menu, maar je krijgt wel waar voor je geld. Er werd ook naservice gedaan bij het hoofdgerecht.

De bus was prima en duurde gemiddeld 15 min.

Gastvrijheid was ook prima. Alle medewerkers hadden goede zin en vonden het ook leuk om een praatje te maken.

Al met al is onze reactie dus positief. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd Anders in februari 2007

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaStoombad / Turks bad

• Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pezina in Flirsch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pezina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.