• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Hotel Höchner in het Nederlands

2007

Het is eigenlijk een appartement, maar het is heel mooi en

Dutry van Haeften
30-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is eigenlijk een appartement, maar het is heel mooi en zeer ruim. Het heeft 3 appartementen voor 3 gezinnen.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Höchner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Höchner in Flirsch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Höchner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.