Landhuis Hauser

Landhuis Hauser

8.7Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Flirsch

Op vakantie geweest naar Hauser?

8.7Fantastisch

• 8.5Hoeveelheid ruimte
  • 7.5Ligging t.o.v. pistes

Landhuis info

Meer landhuis info
    Tonen op kaart

3 reviews over Landhuis Hauser

• 9jacqueline18-08-2011

prachtig apartement, echt een aanrader!

Echt een fijn huis, keurig ingericht, heerlijk royaal, lekker balkon met fijne ligstoelen. Wij waren er toen het andere apartement niet bewoond was. Als dat wel zo is, dan heb je wel wat minder privacy op het balkon. In één slaapkamer was wel een erg harde matras. De andere bedden gingen goed. Prima badkamers en douches. Helaas geen Nederlandse zender op sateliet-tv.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8jaap hess07-08-2010

mooi apartement

mooi verzorgt apartement en goed uitgerust en aardige eigenaars

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Steef11-02-2008

Ligging aan het einde van een zeer steile weg, goede winterbanden, en zelfs soms sneeuwkettingen nodig. Afstand tot Sankt Anton ski-gebied 15 minuten met de auto 20min met de ski-bus. Zeer net huis voor 4 pers , zelfs met 5e jong kind op de bank goed te doen. Nette keuken met vaatwasser, jammergenoeg geen oven. En geen nederlandse sat TV, Zeer aardige (jonge) eigenaren, een aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008